בעקבות הצלחת הקמפיין: הרב סורוצקין העביר 4 משכורות לאברכים

אחרי שקמפיין המצ'ינג "בנפשו" הצליח לגייס עד ערב שבת כ-50 מיליון שקלים, העביר ר' שלום בער סורוצקין ראש כוללים 'עטרת שלמה' ארבע משכורות לאברכים

מזה חודשים ארוכים שאברכי רשת הכוללים הענקית 'עטרת שלמה' לא קיבלו משכורות, בשל לחץ כלכלי כבד שהוטל על המוסדות.

בעקבות המצב, כידוע, בשבוע האחרון יצאו בעטרת שלמה לקמפיין מצ'ינג מהמוצלחים שנערכו בציבור החרדי. בתוך פחות מ-36 שעות הצליחו האברכים ואנשי הקמפיין, שעבדו סביב השעון, לגייס את סכום היעד – 35 מיליון שקלים, ואף לעבור אותו קדימה בתוך זמן קצר, כשבהמשך הוצבו שני יעדים נוספים.

זמן קצר לפני שבת האחרונה ננעל הקמפיין, כשהסכום הסופי אותו הצליחו אנשי 'עטרת שלמה' לאסוף הינו לא פחות מ-50 מיליון שקלים.

בעקבות ההצלחה, כבר ביום חמישי האחרון קיבלו אברכי "עטרת שלמה" 4 משכורות של ארבעה חודשים בבת אחת. "ברוך ה' לקח זמן קצר מאד מאז השיג ר' שלום בער סורורצקין, ראש הכוללים, את הכסף, ועד שהעביר אותו אלינו, האברכים", מספר אחד האברכים בכולל בבני ברק.

 

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מספרים שעשיר אחד הגיע ליענקושי ואמר לו "יענקושי קנייבסקי אם אתה רץ את כל רחוב רבי עקיבא בבני ברק הלוך וחזור, אני נותן לך מליון דולר מזומן במקום" {{$1000000.00}} יענקושי שמח מאוד וענה לו, בגיל שלי 28 כבר אין לי כוח לרוץ כל הרחוב, אבל תשמע טוב, בשביל מליון דולר מזומן, אני יכול לארגן לך שסבא שלי בגיל 91 ירוץ מהר מהר מהר כל הרחוב הלוך וחזור!!!!! כן כן כן זה מזעזע אבל אסור לצחוק, בגלל שזה המצב של היום

    מספרים שעשיר אחד הגיע ליענקושי ואמר לו "יענקושי קנייבסקי אם אתה רץ את כל רחוב רבי עקיבא בבני ברק הלוך וחזור, אני נותן לך מליון דולר מזומן במקום" {{$1000000.00}} יענקושי שמח מאוד וענה לו, בגיל שלי 28 כבר אין לי כוח לרוץ כל הרחוב, אבל תשמע טוב, בשביל מליון דולר מזומן, אני יכול לארגן לך שסבא שלי בגיל 91 ירוץ מהר מהר מהר כל הרחוב הלוך וחזור!!!!! כן כן כן זה מזעזע אבל אסור לצחוק, בגלל שזה המצב של היום, וד"ל.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב