בעקבות פגיעה בשכר הנהגים: סכסוך עבודה מיידי באגד, מחר ייתכנו שיבושים בנסיעות החברה באזור ירושלים

הנהלת אגד ביצעה שינוי באופן תחשיב הפרמיות שמקבלים הנהגים

ההסתדרות תכריז סכסוך עבודה דחוף באגד, על רקע החלטת החברה לפגוע בפרמיות של אלפי נהגיה. מחר, בין השעות 06:00 ל-08:00 בבוקר, יקיימו כל נהגי אגד באזור ירושלים אסיפות הסברה, ובשעות אלה ייתכנו שיבושים בפעילות הסדירה של נסיעות החברה.

יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות אבי אדרי, מסביר כי ההחלטה להכריז על הסכסוך הדחוף התקבלה לאחר שהנהלת אגד ביצעה שינוי באופן תחשיב הפרמיות שמקבלים הנהגים. פרמיות אלה, המחושבות בין היתר על פי ביצועי הנהג שעושה עבודה מאומצת וקשה ביותר, מתווספות לשכר הבסיס של הנהגים ומגיעות עד לאלפי שקלים בחודש. משמעות השינוי שביצעה החברה הינה קיצוץ של עד אלפי שקלים בשכר החודשי של מרבית הנהגים בחברה.

עד עתה נעשו ניסיונות מטעם ההסתדרות וועד העובדים מול הנהלת אגד על מנת להחזיר את המצב לקדמותו ולפתוח בהליך הידברות לבחינת הנושא, ואולם החברה מסרבת לשתף פעולה ומתבצרת בעמדותיה.

בשל כך יקיימו כאמור מחר בבוקר כל הנהגים במרחב ירושלים אסיפות הסברה בהן יוסבר להם על המהלך ועל דרכי הפעולה שעומדות בפניהם. אם הנהלת אגד לא תחזור בה מהתנהלותה, נציגות העובדים תודיע לציבור בכל יום היכן ייערכו אסיפות עובדים נוספות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *