האזנות סתר לרבנים ועסקנים בעיר החרדית

גורמים בעיר החרדית בה אירע המקרה טוענים בשיחה ל'אקטואליק' כי המשטרה ביצעה האזנות סתר באישור מגורמי מודיעין לשיחות הטלפון של עסקנים ורבנים בעיר. במקביל, המשטרה תדיח את אחד הבכירים בתחנת המשטרה ליד מודיעין עילית לאור ההתנהלות החובבנית

השבוע מתוכננת עריפת ראשים במשטרת מודיעין עילית בעקבות ההתנהלות החובבנית של מפקדי התחנה בפרשת הילדה בת השבע. לאקטואליק נודע כי לפחות אחד ממפקדי המשטרה בתחנה המקומית עשוי לתת את הדין על הפראסה הגדולה.

אתמול פורסם בערוץ 12 שהיחידה המרכזית של מחוז ש"י השקיעה מאמצים כבירים בחקירת הפרשה, בהם כ-100 חוקרים, מומחי סייבר, בלשים ואנשי מודיעין שניסו למצוא קצה חוט בפרשה, גורמים בעיר החרדית בה אירע המקרה טוענים בשיחה ל'אקטואליק' כי המשטרה ביצעה האזנות סתר באישור מגורמי מודיעין לשיחות הטלפון של עסקנים ורבנים בעיר. לצורך כך נאלצה המשטרה להוציא צו מיוחד מבית משפט, אך ללא הועיל. המשטרה הקפיצה לעיר החרדית עשרות בלשים שניסו לאתר ממצאים או פריטים – אך גם זה לא סייע לה. הערכה בעיר היא כי הילדה בדתה את הסיפור מליבה.

כן דווח כי למרות המאמצים לא נמצאו ממצאים שמעלים חשד כלפי יהודי שביצע את המעשים החמורים, לא בסביבת משפחתה של הילדה ולא מבין תושבי היישוב בו אירע המקרה המזעזע. כמו כן אין ממצאים חדשים שמעלים חשד נגד אזרח פלסטיני שהועסק ביישוב.

בתוך כך, במוקד המשטרה התקבל הבוקר דיווח כי בכפר דיר קדיס נגרם נזק למספר כלי רכב ורוססו כתובות בעברית על קיר של מבנה..

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *