בפנים גלויות: חרדית לשעבר גוללה את מסכת ההטרדות של משי זהב

פריידי סיפרה לניב רסקין ב"חדשות הבוקר" "לפני עשר שנים הוא פנה אליי בפייסבוק. היה לי חשבון אנונימי, בלי תמונות ובלי שם רשמי, אבל איכשהו הוא הגיע אליי. צפו בראיון

חרדית לשעבר שנפגעה מיו"ר זק"א היא פריידי גולדשטיין, ולראשונה מאז פרוץ הפרשה היא בפנים גלויות סיפרה על היכרותה עם משי זהב וכיצד פנייה לחשבון הפייסבוק שלה גלשה במהירות לכדי הטרדה בהודעות טקסט.

פריידי סיפרה לניב רסקין ב"חדשות הבוקר" "לפני עשר שנים הוא פנה אליי בפייסבוק. היה לי חשבון אנונימי, בלי תמונות ובלי שם רשמי, אבל איכשהו הוא הגיע אליי, הוא פנה מהחשבון שלו ורצה לדבר איתי בטלפון. לא הייתה בינינו היכרות מוקדמת, זיהיתי שמדובר ביושב ראש זק"א. התרשמתי והסתקרנתי כי הוא בן אדם מפורסם. נתתי לו את מספר הטלפון שלי והתכתבנו".

"לפי סגנון השאלות שלו, הבנתי שזה לא תמים", המשיכה פריידי, "הוא שאל, 'איפה את גרה? מה את עושה? יש לך חבר?'. לא נראה לי שהוא אמור לשאול שאלות כאלה חרדית בת 18".

"הוא רצה לפגוש אותי. אמרתי לו שאני לא מעוניינת. הוא המשיך לנסות ליצור קשר במילים מטרידות ותיאורים בוטים שאינם צנועים בלשון המעטה, ואמרתי לו שאני לא רוצה. "הייתי בהלם, מאוד הופתעתי. המצב הרגשי שלי לא היה כזה מפותח, לא הייתי מודעת ולא הכרתי דברים כאלה. לא הרגשתי אז שמישהו פוגע בי ושמתי את זה בצד. מאוחר יותר כששיתפתי מכר חרדי, הוא לא הופתע בכלל ואמר לי – 'זה ידוע שמשי זהב מתעסק בכך'".

לסיום הראיון אומרת הנערה כי "אני שמחה שזה סוף-סוף יוצא. לא התפלאתי כששמעתי שהוא עשה מעשים יותר חמורים. אני מבקשת ממי שיש לו מידע והוכחות לפנות למשטרה, זה גוף שיכול לעזור. בנוסף, כדאי לפנות לטיפול. יש חוסר מודעות גדול מאוד בציבור החרדי, לא מבינים את גודל הפגיעה וכמה זה יכול להשפיע על החיים. תפנו לטיפול ולמבוגר אחראי שיעזור לכם וילווה אתכם בכל ההליכים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *