בפעם הראשונה בישראל: 5 מיליון ₪ במימון המונים

מיזם האופניים ההיברידיות OYO, הפך אמש לקמפיין מימון ההמונים הגדול בישראל לאחר שגייס את המקסימום – 5 מיליון ₪ באתר Fundit

מיזם האופניים ההיברידיות ללא שרשרת OYO, הגיע אל רף ה-5 מיליון ₪ ובכך השלים את מטרת הגיוס שלו. השגת מטרה זו, תאפשר לחברה לסיים את דגם הייצור הסדרתי ולהשלים את הפיתוח לקראת יציאה לשוק העולמי. מימון ההמונים בוצע על ידי פלטפורמת fundit מבית הדסטארט. מעיין מלצר, מנכ"ל fundit: "פאנדאיט שמחה להגשים את החזון שלשמה קבוצת הדסטארט הוקמה והוא חיבור אמיתי וישיר בין אנשים למטרה משותפת חברת בי סי בייק שפיתחה את Oyo עשתה זאת בצורה מושלמת וזכתה בקהילה מדהימה שתדחוף איתה יחד את החברה ומוצריה להצלחה".

בפוסט בעמוד הפייסבוק של החברה כתב זיו ברוש, היזם, כי: " אנחנו רוצים להודות לכם 560 המופלאים שהפכו את הגיוס של בי סי בייק לגיוס ההמונים המוצלח ביותר עד היום בישראל. גיוס שהושלם שלושה ימים לפני המועד המתוכנן מאחר והגיע למקסימום הגיוס המותר על פי החוק.אין כמו הבעת האמון שלכם להוכיח שאופני ה-OYO של בי סי בייק הם מוצר עם פוטנציאל לשנות את שוק הרכיבה על אופניים שלא ממש השתנה ב-200 השנים מאז שהומצאו האופניים. אנחנו נרגשים מהבעת האמון החד משמעית שלכם ומבטיחים לעשות את כל שביכולתנו לממש את המוצר והחברה".

אופני OYO הם האופניים ההיברידיים הראשונים מסוגם בעולם, המשלבים מערכת הנעה חשמלית עם מנגנון הידראולי. האופניים הם ללא שרשרת, אוטומטיים לחלוטין ומספקים חווית משתמש חדשה- המדמים את הרכיבה לנהיגה ברכב אוטומטי. ברוש הסביר את הייחוד: "אנחנו ממציאים כאן את האופניים מחדש. אלה האופניים הראשונות בעולם ללא שרשרת, הן בעלות מנוע חשמלי והן גם מחליפות הילוכים לבד. כל מי שנסע באופניים בירושלים או חיפה מכיר את התחושה- הירידה הסתיימה ועכשיו צריך להתחיל לעלות ולהחליף הילוכים. כאן זה שונה לחלוטין. האופניים עוזרות לך, מחליפות הילוכים לבד, והופכות את הרכיבה לפשוטה הרבה יותר. זהו מימון ההמונים השלישי והמשמעותי ביותר עד עתה, שאמור לסייע לנו לסיים את דגם הייצור של האופניים, ה- OYO 5, ולהתחיל למכור אותן ברחבי העולם".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *