בצהרים: נתניהו יפגש עם פרץ וסמוטריץ'

סמוטריץ' הכריז: "לא להוט להתמנות לשר בממשלת מעבר". על פי המסתמן ימונה הרב פרץ לשר החינוך וסמוטריץ' ימונה לשר התחבורה עם אופציה לתיק נוסף

היום בצהרים ייפגש ראש הממשלה נתניהו עם ראשי איחוד מפלגות הימין, ח"כ הרב רפי פרץ וח"כ בצלאל סמוטריץ', בלשכתו.

בפגישה צפוי נתניהו לדון עם פרץ וסמוטריץ' על מינויים לשרי החינוך והתחבורה בממשלת המעבר, בהמשך לפגישות שהתקיימו בנושא בשבוע שעבר.

בחדשות 12 דווח הבוקר כי על המינוי מעיב כעת קושי נוסף, הנוגע לסוגיית העבודות בתשתיות התחבורה הארציות בשבת. לפי הדיווח, ח"כ סמוטריץ' שאמור להתמנות לשר התחבורה הבהיר לראש הממשלה כי לא ייענה לבקשתו ולא יאשר באופן אוטומטי קיומן של עבודות בשבת, אלא יבחן כל מקרה לגופו.

מלשכת סמוטריץ נמסר מנגד: "לא ברור למי יש אינטרס להוציא ספינים חסרי בסיס. האחריות על העבודות בשבת נמצאת בידיו של שר העבודה חיים כ"ץ ולא בידי שר התחבורה. נגיע היום לראש הממשלה ונשמע סוף סוף את הצעתו ולאחר מכן נקבל החלטה. לכשיתקבלו החלטות נעדכן".

יו"ר האיחוד הלאומי סמוטריץ' הוסיף: "אני לא להוט להתמנות לשר בממשלת מעבר. ירצה נתניהו ימנה, לא ירצה – נשקיע את כל הזמן והמרץ ביצירת האחדות במחנה הימין ובהיערכות מיטבית לבחירות".

בליכוד פרסמו הכחשה דומה: "הדיווחים בעניין דרישות כאלה ואחרות מח"כ סמוטריץ' אינם נכונים, מה גם שממילא הסמכות בענייני עבודות בשבת נתונה בידיו של שר העבודה והרווחה ולא בידיו של שר התחבורה. ח"כ סמוטריץ' ייפגש היום בצהריים עם ראש הממשלה נתניהו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *