בצל המשבר: בנט ושקד ביקרו בחריש

בצל הדרמה הפוליטית, בנט משדר עסקים כרגיל: ראש הממשלה, נפתלי בנט, ביקר היום (ה'), יחד עם שרת הפנים, איילת שקד וראש העיר חריש, יצחק קשת, בעיר חריש

בצל הדרמה הפוליטית, בנט משדר עסקים כרגיל: ראש הממשלה, נפתלי בנט, ביקר היום (ה'), יחד עם שרת הפנים, איילת שקד וראש העיר חריש, יצחק קשת, בעיר חריש.

בביקור השתתפו גם מנכ"ל משרד רה"מ, מנכ"ל משרד הפנים, מנכ"ל רמ"י, יו"ר מטה התכנון, חברי מועצת העיר ובכירים נוספים.

ראש הממשלה פתח את הסיור בתצפית הצופה על כביש 6 בסמוך לעיר חריש. מנקודה זו יבנה גשר מעל כביש 6, לחיבור כבישים אזוריים (574 ו-611) לנתיבי תחבורה מרכזיים, דבר שייתן מענה תחבורתי לבעיית הפקקים המשמעותית באיזור.

לאחר מכן, התקיים דיון מקצועי לקראת החלטת הממשלה, בהובלת מנכ"ל משרד רה"מ וראש העיר.

ראש הממשלה, נפתלי בנט אמר: "חריש היא העיר עם הצמיחה המואצת ביותר בישראל. חריש היא סטארט-אפ של מדינת ישראל והסטארט-אפ אפ יצא לדרך. החלטת הממשלה הנוכחית דרמטית לתושבי העיר. אנחנו צריכים לייצר פה עיר בת-קיימה, עם אזור תעשייה, עם הכנסות מעסקים. העיר תכפיל את עצמה תוך שנתיים וחצי, פי שניים תושבים. אלה סדרי גודל בלתי נתפסים, ואנחנו צריכים לתת את הרוח הגבית. ראש העיר, אנחנו איתך".

שרת הפנים, איילת שקד: "שמחתי לבקר הבוקר בחריש, שבקרוב מאוד אהפוך אותה לעיר. כיום הישוב הזה מאוד גדול ואין סיבה שחריש לא תהפוך לעיר. היום אחתום על כתב מנדט ואני מאמינה שתוך חודש-חודשיים נסיים עם התהליך. יש כאן השקעה נרחבת של משרדי ממשלה בהחלטות ממשלה, הוקצה הרבה כסף ממשרד הפנים, משרד רה"מ, משרד האוצר ומשרד התחבורה. החלטת הממשלה מחזקת את העיר ונותנת פתרונות תחבורתיים והמטרה הבאה והמיידית היא לחזק את איזורי התעסוקה, התעשייה והמשרדים – כדי שהעיר תוכל להיות עיר יציבה ואיתנה בזכות עצמה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *