בקיטוב כבר התפללת? הציון העתיק בהר הזיתים מושך אלפים

לקראת ההילולא קדישא של הרב הקדוש רבי אברהם גרשון מקיטוב זיע"א תלמידו וגיסו של אור שבעת הימים הבעל שם טוב הקדוש זיע"א ביום כ"ה אייר שחל השנה בשבת קודש, יגיעו אלפי ישראל מכל רחבי הארץ לפקוד את הציון הקדוש במרומי הר הזיתים

 

 

לקראת ההילולא קדישא של הרב הקדוש רבי אברהם גרשון מקיטוב זיע"א תלמידו וגיסו של אור שבעת הימים הבעל שם טוב הקדוש זיע"א ביום כ"ה אייר שחל השנה בשבת קודש, יגיעו אלפי ישראל מכל רחבי הארץ לפקוד את הציון הקדוש במרומי הר הזיתים, להעתיר בתפלות לישועת הכלל והפרט ולהיוושע בפקודת ישועה ורחמים בציון הקדוש שהפך בשנים לתל תלפיות לאחר סיפורי ישועות על טבעיים שנתפרסמו בשנים האחרונות בכח התפילה בציון הקדוש.

ההכנות שנמשכו מספר שבועות ע"י אגודת "ישועות בקיטוב" שבראשות איש החסד הנודע הרה"ח רבי נחמיה הויזמן שליט"א בשיתוף מועצת בתי העלמין יחד כל גורמי הבטחון והרשויות, הושלמו בימים האחרונים כאשר בהיערכות לוגיסטית הכשירו את המקום לקליטת האלפים שיגיעו להתפלל ולפעול ישועות בציון הקדוש.

צי אוטובוסים יועמד לרשות המוני המתפללים לאורך תחנות קו 3 על פני רחוב שמואל הנביא על מנת להסיע את הציבור חינם אין כסף. אוהלי תפילה והכנסת אורחים נבנו בסמוך לציון הקדוש על מנת לקלוט את רבבות המתפללים שיגיעו מכל אתר ואתר. כמו כן הושלמו בניית וסלילת דרכי הגישה לציון בהפרדה מלאה כראוי למקום קדוש ונורא זה.

בהיות הציון הקדוש, הציון היחיד בירושלים מבין כל ציוני תלמידי הבעל שם טוב הקדוש זיע"א, על כן בברכת והוראת גדולי וצדיקי הדור שליט"א נכנס לעובי הקורה העסקן הנמרץ הרה"ח רבי נחמיה הויזמן שליט"א יו"ר אגודת ישועות בקיטוב, להציל את המקום הקדוש מההזנחה המשוועת ולשפץ ולשקם את הציון הקדוש וכן את ציוני בני משפחתו וכן לדאוג למען רווחת רבבות העולים לתפלה ותחנונים על הציון בכל השנה ובפרט ביום ההילולא קדישא.

אגודת ישועות בקיטוב מבקשים להודות להרב הלל הורביץ הי"ו יו"ר מועצת בתי העלמין היהודיים על כל פעלו לחידוש ושיקום הר הזיתים, ודאגתו המיוחדת במסירות ונאמנות לציון רבינו הקדוש זי"ע.

אוטובוסים חינם יעמדו לרשות המתפללים ויצאו כל עשרים דקות, ביום חמישי, החל מהשעה 16:00 עד השעה 01:30 בלילה.

מסלול הנסיעה מרח' מלכי ישראל (מול ישיבת רוז'ין) לאורך התחנות: ירמיהו, בר אילן, שמואל הנביא, ככר זוועהיל להר הזיתים.

 

שמו המלא לתפילה לאזכרה ולהדלקת נר הרה"ק רבי אברהם גרשון בן רבי אפרים זיע"א

זכותו הגדול יעמוד לנו ולכל ישראל.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *