בראשון לציון החליטו לרכוש כ-30 מיגוניות לגני הילדים

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, הורה לרכוש כ-30 מיגוניות על מנת להשלים את המיגון המערכת החינוך הקדם יסודי. מוקדם יותר, הנחה ראש העירייה את החברה לבטחון לפתוח את כל המקלטים בעיר. יחד עם זאת, חשוב להבהיר, כרגע אין שינוי בהנחיות פיקוד העורף המורה על שגרה בגזרת ראשון לציון. החברה לביטחון וסגל החירום של העירייה בכוננות וערוכים למקרה הצורך. מוקד 106 בעירייה מתוגבר. "נוכח המצב הביטחוני ובעקבות הרחבת מעגל הירי, הוריתי על פתיחת מקלטים בעיר לצורך הגברת מוכנות ולטובת שמירה על ביטחונם של תושבי העיר במקרה הצורך", ציין קינסטליך.

מ"מ וסגנית ראש העירייה המחזיקה בתיק החינוך, ליאל אבן זהר, תוביל את מהלך רכישת המיגוניות וכבר הבוקר קיימה ישיבה בנושא עם גורמי הביטחון והחינוך בעירייה "חשוב להרגיע ולציין כי במצב חירום, שיוגדר ע"י פיקוד העורף, הגנים שאין בהם מרחב מוגן, יועתקו למקום חלופי. במקביל אנו פועלים למציאת פתרונות מיגון לגנים שאינם ממוגנים תוך ימים ספורים. אנו ערוכים ומוכנים לכל מצב שיתפתח".

כזכור, כחודש לאחר כניסת ראש העירייה לתפקידו, בדצמבר האחרון, החלה העירייה ברכישת 180 מחסנים לגני הילדים. הרגע למהלך הוא סיור שקיים ראש העירייה, רז קינסטליך וסגנו- אבי חיים, בגני הילדים ונחשפו לתופעה שחדרי הביטחון בגני הילדים משמשים כמחסן ציוד ולא פנויים לשעת חירום. כעת, כל גן שהוצבו בשטחו מחסן אחסון, נדרש צוות הגן לפנות לגמרי את כל הציוד המצוי במרחב הממוגן או במקלט המצוי בגן ולהעבירו למחסן.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *