בריקסטון תקים מתחם כספות מאובטח במרכז ירושלים

חדרי הכספות עוברים לידיים פרטיות. חברת בריקסטון המתמחה בהקמת ותפעול מתחמי כספות מאובטחים מגייסת משקיעים בכדי להקים מתחם שני בישראל, הפעם במרכז העיר ירושלים. החברה, בבעלותו של עו"ד דביר אינדיג, מתכננת למלא את החלל שהשאירו הבנקים עם סגירתם את מתחמי הכספות, ומתכוונת להקים במהלך בשנים הקרובות כ – 10 מתחמי כספות פרטיים בכל רחבי הארץ כאשר היא כבר מפעילה בהצלחה מרובה מתחם כספות בתל אביב.

במטרה להקים את הסניף בירושלים, בריקסטון בחרה לצאת לגיוס המונים עם תכנית עסקית מפורטת ומתוך תקווה שהמשקיעים-שותפים יביאו גם לצירוף לקוחות לחברה. עד כה החברה גייסה כ-1.5 מיליון ₪ מהנפקת מניות לציבור באמצעות באמצעות Fundit שלHeadStart , כאשר הסך המקסימלי למשקיע בודד הוא 100 אלף שקל שצפוי, על פי חישובי החברה, לתשואה של 40%.

המתחם המתוכנן בירושלים צפוי להיות גדול מזה שקיים בתל אביב ויכלול כ- 4,000 תאי כספות שיואבטחו באמצעים מתקדמים. החברה צופה שבזמן שיושכרו כל התאים במתחם, כפי שמתקיים בסניף תל אביב, המתחם יפיק רווח של 6 מיליון ₪. כלומר, לאחר שהסניף בירושלים יוקם ויושכר במלואו, השקעה של כל 10,000 ₪ צפויה להפיק תשואה של 4,000 ₪ כל שנה. שווי המתחם כולו צפוי להגיע ל- 60 מיליון ₪.

בעשורים האחרונים, וכתוצאה ממעבר עולם הבנקאות לדיגיטל, הבנקים מצמצמים וסוגרים את חדרי כספות שברשותם, שלרוב היו חדרי בטון מיושנים ללא אבטחה חמושה. במקביל, במציאות בה 5% ממשקי הבית בישראל נפרצים, הכספות הביתיות הפכו דווקא טריגר לפריצה, דבר העשוי לסכן גם את בני המשפחה. על כן קיים צורך משמעותי בפתרון לאבטחת פריטים יקרי ערך רחוק מהבית ומהאנשים שיקרים לנו.

בריקסטון שמה לה מטרה לתת פתרון לצורך זה ולאפשר ללקוחותיה שירות כספות מאובטחות ברמה הגבוהה ביותר. החברה מאבטחת את הכספות בשלושה מעגלי אבטחה- מעגל פיזי, חדר הכספות בנוי מחומרי גלם שלא קיימים בישראל כחדר צף המנוטר מכל ששת פאותיו ; מעגל טכנולוגי המתבסס על מגוון רחב של אמצעי זיהוי, בקרה, חיישנים, מצלמות ותוכנות זיהוי חכמות. למעגל זה מחוברות מספר רב של מערכות התראה משוכללות, אשר יתריעו על כל תרחיש אפשרי ; מעגל אנושי – צוות אבטחה מיומן ומקצועי, שעבר בדיקות מהימנות על מנת להבטיח את הביטחון והדיסקרטיות של לקוחות בריקסטון. מתחם חדר הכספות שמור 24 שעות, במשך 365 ימים בשנה, על ידי מספר רב של גורמי אבטחה אנושיים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *