ברמודות וכפכפים: ח"כים הגיעו בלבוש לא הולם – וננזפו

לאחר שמספר ח"כים קיבלו מכתבי אזהרה על הגעתם בלבוש בלתי הולם, הפיץ היום (שלישי) מנכ"ל הכנסת, אלברט סחרוביץ, מכתב ל"כל באי הבית" ובו הוא מחדד את הכללים לגבי קוד הלבוש במשכן הכנסת

לאחר שמספר ח"כים קיבלו מכתבי אזהרה על הגעתם בלבוש בלתי הולם, הפיץ היום (שלישי) מנכ"ל הכנסת, אלברט סחרוביץ, מכתב ל"כל באי הבית" ובו הוא מחדד את הכללים לגבי קוד הלבוש במשכן הכנסת.

"כנהוג בפרלמנטים אחרים בעולם, משכן הכנסת הוא מקום שבו יש להקפיד על הופעה ייצוגית והולמת", כתב סחרוביץ'. "לצד החשיבות שבהתנהלותה של הכנסת בהיבטים המהותיים של עבודתה, ישנה חשיבות גם לנראות ולכך שהבאים והבאות בשערי הכנסת יופיעו בלבוש מתאים, המכבד את המשכן".

במכתב הוא מפרט שורה של הנחיות ברורות לגבי פרטי הלבוש המותרים והאסורים: "לא תותר כניסה בלבוש שאינו הולם ומכבד את משכן הכנסת ובכלל זה גופיות, חולצות בטן, מכנסיים שאינם באורך מלא, מכנסיים עם קרעים, חצאיות ושמלות קצרות, אימוניות (טרנינגים), כפכפים וכיוצא באלה. כמו כן, אין להגיע בלבוש עם כיתוב פוליטי".

"כידוע לכם, בימי הכנסת ה-20 הוסכם יש להותיר על כנו את קוד הלבוש הנהוג בכנסת בשנים האחרונות אשר חל באופן אחיד על כל באי הבית", כותב מנכ"ל הכנסת. "לצד זאת, הוחלט ליצור מנגנון אכיפה ובו מתן אזהרות בטרם מניעת כניסה למשכן בשל הפרת קוד הלבוש".

במכתב הוא מפרט בין היתר על תנאי הלבוש המותרים והאסורים: "לא תותר כניסה בלבוש שאינו הולם ומכבד את משכן הכנסת ובכלל זה גופיות, חולצות בטן, מכנסיים שאינם באורך מלא, מכנסיים עם קרעים, חצאיות ושמלות קצרות, אימוניות (טרנינגים), כפכפים וכיוצא באלה. כמו כן, אין להגיע בלבוש עם כיתוב פוליטי".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *