ברמת גן מבקשים לבנות חומה בינם לבין בני ברק לאור התפרצות הקורונה בבני ברק

ראש העיר בני ברק לתושביו: "זה הזמן להתעורר הפסיקו את ההתחכמויות, שבו בבית"

לאור העליה המדאיגה במספר החולים בעיר בני ברק כאשר העיר "קוטפת" את המקומות הראשונים בארץ בשיעורי החולים בקורונה, פנו תושבי העיר רמת גן לראש עירם בבקשה לבנות חומה או סוג של גדר הפרדה בכדי לחצוץ בין עירם לעיר בני ברק.

ראש העיר רמת גן השיב: "הסמכות והיכולת לסגור תא שטח של שכונה או עיר היא בידי הצבא והמשטרה בלבד. אין טעם לפנות בלי הפסקה בדרישה לבנות חומה או גדר הפרדה מול בני ברק. אין לנו סמכות לכך ובטח לא זמן לבניה של חומה".

לגבי החשש מהידבקות השיב: "המספרים של בני ברק ידועים ומוכרים היטב למקבלי ההחלטות וכמו כן אבקש לבחון האם פיזור הכתובות של החולים הרמת גנים מצביע על חשד להשפעה מצד התחלואה הקיצונית בעיר השכנה. רמת גן נכון להרגע עם שיעור תחלואת קורונה נמוך משל ת"א, קרית אונו, הרצליה, רעננה וקצת מעל גבעתיים. (מקום 24 ברשימה הארצית). לא רק המספרים אלא גם התחושות שלכם יועלו בצורה ברורה בדיוני החירום מול המשטרה והצבא".

לכך מתווספת גם פנייתו של ראש העיר בני ברק לתושביו: "בבני ברק יש 300 חולי קורונה, זה קצב הדבקה חריף והכי מסוכן בכל רחבי הארץ, זה הזמן להתעורר, הפסיקו את ההתחכמויות, שבו בבית!"

רופא בכיר בתל השומר פרסם אמש ברשת שהמצב בבני רק כה חמור שכמעט כל תושב בני ברק שמגיע לבדיקת קורונה בבית החולים נמצא חיובי, לדבריו זה מזכיר לו את המתרחש באיטליה.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אני בעד

    צודקים תושבי רג. לא רוצים להידבק. לפני כמה שנים עזבנו את בב. בה. לא מתחרטים לרגע מהרבה סיבות

    אתי |
    הגב
  2. טרגדיה לאור היום ר"ל

    נא להקדיש 3 דקות לתהלים לרפואת 3 חולים מהמחלה רח"ל.

    נא להתפלל עכשיו 3 פרקי תהלים…
    בלב נשבר ובדמעות מרובות,
    ומתוך חשש עצום לפיקוח נפש.

    פרק -כ' – – -למנצח… יַעַנְךָ השם בְּיוֹם צָרָה;
    פרק -קכ"א -שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים;
    פרק -ק"ל – -שִׁיר הַמַּעֲלוֹת מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ ד':

    לזכות:
    *אהרן אליהו בן לאה
    *נחמיה בן לאה חסיה
    *מרדכי אהרן בן שפרה

    מִי שֶׁבֵּרַךְ אֲבוֹתֵינוּ אַבְרָהָם יִצְחָק וְיַעֲקֹב מֹשֶׁה וְאַהֲרֹן דָּוִד וּשְׁלֹמֹה הוּא יְבָרֵךְ וִירַפֵּא אֶת (אהרן אליהו בן לאה, ואת נחמיה בן לאה חסיה, ואת מרדכי אהרן בן שפרה) בזכות תפלות עם ישראל עליהם, בשכר זה הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא יִמָּלֵּא רַחֲמִים עָלָיהם לְהַחֲלִימם וּלְרַפְּאֹתם וּלְהַחֲזִיקם וּלְהַחֲיוֹתם, וְיִשְׁלַח להם מְהֵרָה רְפוּאָה שְׁלֵמָה מִן הַשָּׁמַיִם לְרַמַ"ח אֵבָרָיהם וּשְׁסָ"ה גִּידָיהם בְּתוֹךְ שְׁאָר חוֹלֵי יִשְׂרָאֵל, רְפוּאַת הַנֶּפֶשׁ וּרְפוּאַת הַגּוּף, הַשְׁתָּא בַּעֲגָלָא וּבִזְמַן קָרִיב. וְנֹאמַר אָמֵן.

    ~"הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל"~

    אמן ואמן.

    ~"הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל"~ |
    הגב