ברקת קורא לבנט: הצטרף לליכוד

הלילה בחצות עם ישראל כבר יגלה האם יתקיימו בחירות חוזרות, או שמא יו"ר מפלגת ישראל ביתנו אביגדור ליברמן יסכים להצעת הפשרה של הליכוד ויצטרף לקואליציה. ברקת קורא לבנט להצטרף לליכוד

הלילה בחצות עם ישראל כבר יגלה האם יתקיימו בחירות חוזרות, או שמא יו"ר מפלגת ישראל ביתנו אביגדור ליברמן יסכים להצעת הפשרה של הליכוד ויצטרף לקואליציה.

ח"כ ניר ברקת (הליכוד) עלה לראיון אצל איילה חסון ברדיו ללא הפסקה והתייחס להחלטתו של ליברמן לגרור את ישראל לבחירות: "אני חושש. הליכה לבחירות זה סכנה למחנה הלאומי ורצון הבוחר", אמר ברקת,

ברקת הודה כי הוא "מסתכל על מה שקורה ולא מצליח להבין מה אביגדור ליברמן רוצה. עניין הגיוס פתור ויש מתווה שנותן מענה".

ברקת קרא לבנט להצטרף לליכוד ולא לאבד קולות שימנעו מהמחנה הלאומי להקים קואליציה. "גם נפתלי בנט צריך להבין שמפלגות קטנות שמאבדות קולות במחנה הימין זה פוגע במחנה הלאומי, שיעשו כמו כחלון ויצטרפו למפלגה אחת גדולה, לליכוד המורחב. אנשים שרוצים להתבטא בפוליטיקה לוקחים סיכון גדול כשהם רצים בנפרד ועניין הגושים מוכיח את עצמו עכשיו ויוכיח את עצמו בעתיד".

לשאלת המראיינת האם קריאתו למפלגות הקטנות להצטרף לליכוד כוללות גם את מפלגת הימין החדש ענה ח"כ ברקת: "אם נפתלי היה חלק מהליכוד לא היו מתבזבזים כל מהמנדטים האלו והיינו במצב אחר".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *