"בשבת האחרונה הבעל נעדר מתפילת מנחה"

חוקרי משטרת ישראל ובהם אנשי המעבדה לזיהוי פלילי עדיין פועלים בזירה בה אותרו לפני מספר שעות בני זוג ללא רוח חיים. הערב הגיע לזירה מנהל המכון לרפואה משפטית באבו כביר, ד"ר חן קוגל, וניסה לבדוק בעצמו את הראיות

חוקרי משטרת ישראל ובהם אנשי המעבדה לזיהוי פלילי עדיין פועלים בזירה בה אותרו לפני מספר שעות בני זוג ללא רוח חיים.

חקירת המשטרה העלתה עד כה חשד כי בני הזוג נרצחו.

הערב הגיע לזירה מנהל המכון לרפואה משפטית באבו כביר, ד"ר חן קוגל, וניסה לבדוק בעצמו את הראיות.

מהחקירה עולה כי קרוביהם של בני הזוג, לא הצליחו להשיג אותם בטלפון כבר מיום חמישי האחרון. למקום הוזעקו צוות כיבוי אש. לוחמי האש מתחנת "איתרי", השתלשלו לתוך הדירה דרך המרפסת, ושם גילו את בני הזוג ללא רוח חיים ועם סימני אלימות.

שכן של בני הזוג סיפר ל-ynet: "בשבת האחרונה הבעל נעדר מתפילת מנחה. הרגשנו בחוסר כיוון שבדרך כלל הוא היה מודיע מראש על היעדרות. הוא היה בן אדם זהב".

רס"ל דני ראדה, מפקד צוותי כיבוי והצלה שנכנס ראשון לדירה, סיפר לוינט: "דווח לנו על ידי המשטרה על זוג שלא עונה בביתו ושיש חשש לחייו. הגענו תוך זמן קצר למקום, ודרך מרפסת השכנים השתלשלנו לתוך הבית".

עוד הוסיף כי "לעינינו התגלה מחזה קשה, בני הזוג היו עם סימני אלימות קשים. פתחנו מיד את הדירה לכוחות הרפואה והמשטרה, אך לצערנו תוך זמן קצר אנשי הרפואה קבעו את מותם של הדיירים". ברקע הדברים יצוין כי צוות הכיבוי הראשון שהגיע לדירה מצא את הדלת נעולה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *