בשורה טובה למשתמשי התחבורה הציבורית בבני ברק

תוספת משמעותית של אפשרויות נסיעה בתוך העיר

לאחר עבודת תכנון ארוכה הוכרז בשבוע האחרון על השקת קו מטרופוליני חדש החוצה את בני ברק ברחובותיה המרכזיים, לצד תגבור ושיפור מסלולם של שני קווי אוטובוס קיימים נוספים – קו 18 וקו 34. משמעות הבשורה עבור תושבי העיר היא תוספת משמעותית של אפשרויות נסיעה בתוך העיר.

בימים אלה משיקה עיריית בני ברק את קו 28 החדש. מסלול האוטובוס מתחיל בתחנת הרכבת סבידור מרכז בתל-אביב, עובר דרך העיר בני ברק ומסתיים בקריית אונו. בתחילת הדרך האוטובוס עוצר ליד בית החולים איכילוב (ויצמן), נכנס לבני ברק דרך רחוב ירושלים ועובר ברחובות רבי עקיבא וכהנמן בואכה קוקה קולה עד לקריית אונו, וכן להיפך. קו זה מחליף בתוך העיר את קו 45 ההיסטורי שבוטל בעבר, ומשיב על תיקונו את המסלול המחבר את הנוסעים מחוץ לעיר עם היציאה הדרומית של בני ברק.
בנוסף, קו 34 יתגבר את הגעתו וישפר את מסלולו להפחתת עומסים באזור הרחובות בן זכאי ובארי אשר מצויים בעבודות תשתית בימים אלה, וכך מקצר את זמן הנסיעה בו. הקו מחדש חיבור פנימי מאזור חזון איש והרב שך, ליציאה הצפונית מהעיר לכיוון רחוב ז'בוטינסקי ומחלף גהה ולאזור התעסוקה בקרית אריה, לרווחת רבות מתושבות העיר העובדות באזור.

בכיוון ההפוך, יהווה קו 34 חיבור ישיר ומהיר מדרום שכונת פרדס כץ ומרחוב סוקולוב לרחוב חזון איש, לתועלת המשפחות המתגוררות בשכונה ולרווחת מאות תלמידי מוסדות החינוך הממוקמים לאורך רחוב חזון איש.

גם קו 18 – המשמש עורק חשוב ומחבר את תושבי העיר בין הרחוב הראשי רבי עקיבא לרחוב כהנמן – יתגבר את תדירות הגעתו לתחנות בעיר וכן ישפר את מסלולו לנוסעים מבני ברק לקרית אונו ולהיפך.

חידושים אלה בקווי המטרופולין אשר בדרבון עיריית בני ברק עברו תכנון ארוך ומשותפים למספר רשויות, לחברת נתיבי איילון, לחברת דן ולמשרד התחבורה, מהווים את יריית הפתיחה לפרוייקט "נעים לעתיד" הצפוי להיחשף בקרוב על ידי ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין, אשר לראשונה יציג תכנית-אב לתחבורה במסגרתה תבוצע רפורמה רחבת היקף בתחום התחבורה ותשתיותיה בבני ברק.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *