בשידור חי: נתניהו שלף תרסיס לאף

הכתב גיא פלג פרסם אתמול כי מי שהיה ראש הסגל ומנהל לשכתו של נתניהו, גיל שפר, רכש בעבר תרסיסי אף לראש הממשלה. נתניה לעג לפלג בפייסבוק ושלף תרסיס

אתמול פורסם בערוץ 12 על ידי הכתב גיא פלג כי עדת המפתח בתיק 1000, הדס קליין, חשפה פרטים חדשים בעדותה. על פי התמלילים שהתפרסמו אמש (ראשון) במהדורה המרכזית מי שהיה ראש הסגל ומנהל לשכתו של נתניהו, גיל שפר, רכש בעבר סיגרים ושמפניות באלפי שקלים ומעולם לא קיבל עבורם החזר.

מעבר למצלמות, הכשרת פעוטונים ופיקוח יסודי – סיכמתי עכשיו עם שר החינוך רפי פרץ שאנחנו נעביר את תפעול מעונות היום למשרד החינוך.

פורסם על ידי ‏Benjamin Netanyahu – בנימין נתניהו‏ ב- יום שני, 8 ביולי 2019

שפר סיפר בעדותו: "שכל נושא עישן הסיגרים גורם לסתימה במערות האף ולסינוסים וזה גרם לכך שנתניהו היה צורך באופן קבוע משאפים של אוטריווין ובהמשך תרסיסים של מי מלח על מנת לשחרר את הלחץ שנותר במצח ובאף".

ראש הממשלה מיהר לצייץ בתגובה על כך שהמשטר נטפלת אליו בגלל תרסיסים של מי מלח וכתב: "על זה הוציאו רבע מיליארד ש״ח בחקירות נגדי? גיא פלג וחדשות 12 בשיא חדש של פייק ניוז. תחרות צמודה בדרך לתואר הפייק ניוז השבועי!"..

בשידור חי בפייסבוק הגדיל נתניהו לעשות ושלף מכיסו תרסיס לאף ולעג לפרסום בערוץ 12 על חקירה בעניינו.. "בודקים בכמה אוטריווין אני משתמש וכמה זה עולה", לעג נתניהו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *