בשס לחוצים מנתוני העומק: "ביבי שותה לנו קולות"

על פי נתוני עומק שבידי שס יש חשש מהותי ששס לא תעבור את אחוז החסימה לאחר שנתניהו התחיל בקמפיין הגיוועלד!. אותו גורם מציין כי ספרדים רבים נוטים לתמוך ביהדות התורה בשל השפעתו המאגית של הגר"ח קנייבסקי

פחות מ-48 שעות לפני פתיחת הקלפיות במפלגת שס יש חשש גדול על עריקה גדולה של מצביעים פוטנציאלים משס ליהדות התורה ולליכוד.

גורם בכיר בשס הודה בשיחה עם 'אקטואליק' כי על פי נתוני עומק שברשותם יש חשש מהותי ששס לא תעבור את אחוז החסימה לאחר שנתניהו התחיל בקמפיין הגיוועלד!. אותו גורם מציין כי ספרדים רבים מושפעים מברכתו של מרן הגר"ח קנייבסקי, ולכן הם נוטים לתמוך ביהדות התורה."צריך לומר את האמת. ר' חיים הוא מוקד שאיבה להמונים, אלפי ספרדים שהצביעו לשס נוטים להצביע ליהדות התורה – כך עולה מפילוח של הנתונים.

לדברי אותו בכיר, גם לרב מאזוז יש משקל כבד בנטייה להצביע לג' ,"כשרב ספרדי בסדר גודל של הרב מאזוז מורה להצביע לג' יש לזה אפקט תודעתי של שבירת מחסום הפחד.

בשעות האחרונות הופץ ברשת פשקוויל בו נראה דרעי מתקבל לברכה אצל הגר"ח. על גבי הפשקוויל נכתב: "ברגע האמת גם דרעי יודע אצל מי להתברך".. "הפשקוויל הזה מדגים כי גם יור שס אריה דרעי זקוק בעת צרה – בזמן החקירות לברכת הגרח – אז למה שלא יצביעו לגימל" , אומר אותו גורם.

בשס חוששים כי נתניהו שותה להם לפחות מנדט אחד ויכול להוביל אותם לגבול החסימה, "באם אחוז ההצבעה יהיה גבוה מאוד", מתריע גורם בתנועה, "יש מצב ששס לא תעבור את אחוז החסימה, ודרעי, כבר מתחרט שלא הציע לאלי ישי את המקום ה-2".

בראיון לאחד מכלי בתקשורת החרדים הודה דרעי כי "אם ש"ס תקבל 4 או 5 או 6 מנדטים זה דבר מסוכן." ואף גילה כי פנה ברגע האחרון אל מרגי בבקשה שיוביל לשלום עם ישי, אך זה העדיף לחבור ליהדות התורה לאחר שדרעי הטיל העליו ווטו וחסם את דרכו לכנסת.

7 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. זה סופו של כל גנב.

    דרעי עושק הציבור.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. חדשות נהדרות, שש"ס לא יעברו...

    דרעי וביבי ילכו לאותו מקום…

    הרב בריח |
    הגב
  3. אתר שקרן

    אתר של שקרנים בני שקרנים, כל מטרתם להרוס את ש"ס, מסריחים.

    ציפי לוין |
    הגב
  4. אתר מושחת

    אתר שכל מטרתו להרוס את ש"ס, צריך להיות טמבל סליחה על המילה להבין את זה, כל הכותרות שלכם נגד ש"ס, תתתתתתתבבבבבבבבביישו.

    ציפי לוין |
    הגב
  5. דרעי הרס את שס

    לאחר הבחירות יאשים את אלי ישי
    אני הצעתי ואני ואני ואני

    ישורון |
    הגב
  6. אתם שקרנים גדולים

    כל הנורה שלכם זה להרוס לשס
    ובטוח תיתנו על זה את הדין

    יוני |
    הגב
  7. יוסי

    איפה הייתם כאשר סגרו לנו כמעט את ת"ת סנהדרין ורק פינדרוס ריחם עלינו, איפה היית בזמן ש 35 בנות מירושלים ישבו בבית ולא נתת לנו ולצביקה כהן גב, איפה היית שביטון נהג כמלך אכזר ברשת , איפה היית בימים בהם חיילים חרדים 80 אחוז מתוכם ספרדים הותקפו ברחובות. לא ייצגת אותנו השקופים הספרדים אם להשתמש בשפה של כבודו. ש"ס היתה כאסקופה נדרסת בפני האשכנזים ועדיין אולי אצביע ש"ס אם אדע שפחות תשתכנזו עם החנופה המתבטלת ותשבעו שבכל סמינר יהיה רישום עירוני, הגרלה או קבלה ללא ראיון אלא רק לפי ציונים ומבחנים שיבדקו ללא שם . האם אתה מסוגל לזה ? חוששני שלא כי בתוך תוכך אתה סבור כי אנחנו פחות טובים מאחרון הנוכלים הקומבינטורים האשכנזים (חלקם אורחים בארועים משפחתיים של בכירי ש"ס בשעטנז אשכנזי ישראלי ששבניקי). אלי ישי לא יותר טוב בהליכה לג' . בניגוד אלייכם אני יודע כי דרכו של מר"ן תביא אותנו למחוז חפצנו ותחזיר עטרה ליושנה. תורתו של מר"ן היא תורת ארץ ישראל ואילו האשכנזים תורתם תורת ליטא פולין והחסידות המתאימה להם ולגולה . אנחנו גם ציונים חרדים לא בגלל ששכחנו מה עשו לנו בשם כור ההיתוך אלא בגלל שמדינה יהודית היא דבר טוב לעם היהודי וגם קיבוץ גלויות . ש"ס בראשותך לא מסוגלת לחשוב את זה ק"ו לומר את זה. אז עד יום רביעי אם תשבעו על הסמינרים אחליף מביבי כרע במיעוטו לש"ס בתקווה לשינוי וגם תנקו את האורוות ברשת עם המינויים וכל החסידים במסדרנות .

    דוד |
    הגב