בתגובה לשיגור הטילים בעת נאום רה"מ: צה"ל תקף 15 יעדים

הבוקר תקפו מטוסי קרב של צה"ל כ-15 יעדי טרור בצפון ובמרכז רצועת עזה, ביניהם מספר יעדים באתר צבאי לייצור אמצעי לחימה, מספר יעדים במתחם צבאי של הכוח הימי ומנהרת טרור התקפית השייכים לארגון הטרור חמאס. התקיפה בוצעה בתגובה לירי הרקטות ששוגרו מרצועת עזה לעבר אשדוד מוקדם יותר הלילה.

הבוקר תקפו מטוסי קרב של צה"ל כ-15 יעדי טרור בצפון ובמרכז רצועת עזה, ביניהם מספר יעדים באתר צבאי לייצור אמצעי לחימה, מספר יעדים במתחם צבאי של הכוח הימי ומנהרת טרור התקפית השייכים לארגון הטרור חמאס.

התקיפה בוצעה בתגובה לירי הרקטות ששוגרו מרצועת עזה לעבר אשדוד מוקדם יותר הלילה.

אמש, נשמעו אזעקות צבע אדום בגזרת אשקלון ואשדוד, בעת ביקור ראש הממשלה בעיר. על פי דיווח בעיר, מאבטחי ראה"מ הורידו את נתניהו מהבמה באשדוד: דיווח על 5 שיגורים מעזה לישראל. בשעה זו ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו בהתייעצות ביטחונית בקריה עם ראשי מערכת הביטחון.
אמש, בתום הערכת מצב בראשות מפקד המחוז הדרומי במשטרה, ניצב יורם סופר וסגל הפיקוד, הוחלט לעבות בטווח הזמן המיידי כלל המערכים המבצעיים על מנת להגביר את הנוכחות ברחבי הערים ואת תחושת הביטחון בקרב הציבור.

בד-בבד, מבקשת המשטרה לרענן את הנחיות הבטיחות לציבור-

– בכל מקרה של אזעקה, יש להישמע ולפעול על פי הנחיות פיקוד העורף.

– חל איסור להתקרב לזירת אירוע. יש להשאיר את הטיפול בזירה לחבלני משטרת ישראל המיומנים וכוחות החירום וההצלה.

– בכל מציאת פריט חשוד, לרבות חלקי יירוט ו/או רקטה, יש להתרחק מהמקום, להרחיק סקרנים, לחייג 100 ולהזעיק את משטרת ישראל למקום.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *