גאבד מודיעין עילית נגד החיסונים: אנשים לקחו וניזוקו, ויש שגם מתו

מתוך מכתב הרב משה מרדכי קארפ שליט"א: "והנה על אודות החיסונים עצמם יצאו הרבה מערערים, גם בין הרופאים והמומחים, באשר החיסון לקורונה נעשה בבהלה ובחיפזון על ידי הרבה נוגעים בדבר עם נגיעות רבות כידוע, ואף פרסמו הסכנות עושי החיסונים בעצמם וגם נותני האישור הזמני". המכתב המלא בפנים

הרב אורי סופר, דמות רבנית ידועה בציבור החרדי מי שהתפרסם בזכות מאבקיו נגד 'בעיות הצניעות' במגזר החרדי קורא לעצור את תעשיית החיסונים ומספר שהגאון רבי משה מרדכי קארפ שליט"א גאב"ד מודיעין עילית התקשר אליו ואמר לו שחייבים לעצור את החיסונים ולעשות מודעות הצילו!! הצילו!!

לדבריו: "החיסונים הורסים את המערכת החיסונית והאנשים מתים מקורונה פשוטה!! החיסונים רוצחים יהודים!!! מי שלא מתחסן לא קורה לו כלום! המוטציה היא מילת הסוואה לרצח המונים!!! רק אתמול נפטרו שני מכרים שלו הרב במברגר והרב אפשטיין ויש עוד מספר בטיפול נמרץ.

מתוך מכתב הרב משה מרדכי קארפ שליט"א: "והנה על אודות החיסונים עצמם יצאו הרבה מערערים, גם בין הרופאים והמומחים, באשר החיסון לקורונה נעשה בבהלה ובחיפזון על ידי הרבה נוגעים בדבר עם נגיעות רבות כידוע, ואף פרסמו הסכנות עושי החיסונים בעצמם וגם נותני האישור הזמני".

עוד ממכתבו הנוקב: והנה ידוע שכבר הורו גדולים בדבר וכן מומחי רפואה שסמכו הגדולים עליהם וכל ימיהם עסוקים בחסד וייעוץ לשם שמים ועזרה למען הזולת אשרי חלקם, ומי כמוני תולעת שאחווה דעה בדבר בפרט שאינני מומחה כלל, ולכן אף שרבים ביקשו ממני נמנעתי מלהביע איזו דעה בדבר שלא ביררתי, ואדרבה סמכנו על הוראות הגדולים והמומחים הללו, אך מאז שלקחו החיסונים כבר עברו כמה שבועות, ונתוודענו למקרים רבים ומבהילים של אנשים שלקחו החיסונים וניזוקו מאד מיד לאחר מכן ויש גם שמתו רח"ל אף שהיו בריאים קודם לכן, וגם הראו לנו מה שחברת החיסונים עצמה הראתה שיש הרבה תופעות לוואי חמורות ביותר שעלולות לקרות, ותחילה חשבנו שעשו כן להגן על עצמם וליתר בטחון מתביעות וכדו', אבל כעת אנו רואים בעליל שהנזק רב מאד בתקופה קצרה כזו, ואף רובא דרובא דבנ"א לא ניזוקו ויהי רצון שלא ינזקו כלל וכלל, אך מה אפשר לעשות שרבים רבים ניזוקו ממנה, ואי אפשר ללמוד מהוראת הגדולים שהיתה קודם החיסונים להוראה כהיום שהיא לאחר החיסונים והנזקים הרבים שרואים אצל המתחסנים או שעכ"פ חוששין ורגילים לדבר שבאו מהן.

והנה ההתייחסות לחיסונים אצל גדולי הדורות מצינו בספר הברית שהיא מקור נאמן אצל כל שלומי אמוני ישראל, ובהתייחסו למגיפת אבעבועות שהיתה בשעתו וכאשר באו אז החיסונים למחלה זו כ' שם במאמר י"ז עמ' שכט וז"ל: "אמנם כעת בדורינו נתחדש בחסד עליון רפואה חדשה המגן ומצילות את האדם ממחלת הפוקאן (האבעבועות), וכבר ניסו זה אלפי רבבות בני אדם וכולם יצאו בשלום ולא מת אפילו אחד בכל אלה, ויהי כראות חכמי ישראל שהדבר בדוק ומנוסה מאד ובכל יום ויום המנהג הזה מתפשט ומתקבל בכל מדינה ומדינה עד קצות הארץ ולא נשמע ולא נראה מכשול ותקלה לשום אדם גדול וקטן, כי הוא דבר שאינו מזיק לעולם, עמדו גם זקני ישראל ותופסי תורה בדור הזה והתירו זה לכל ישראל ע"פ התורה…, יען הוא בטוח בחסד עליון מכל מכשול ומכל דבר רע וממקרה רע כאשר העיד הניסיון היומי מאלפי רבבות בני אדם בכל יום זה כמו שלושים שנה…, לכן התחיל להתפשט המנהג הזה גם כן תוך בני עמנו".

המכתב המלא

 

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. שמענו... הרב קארפ היה גם בעד ברלנד

    לא צריך לקחת ברצינות טענות לא מבוססות

    יהודי |
    הגב
    • החכם עיניו בראשו

      מי שיש לו מעט שכל יכול לגלות דיי מהר שהכל מתוכנן מראש…
      כבר עכשיו מכינים את התודעה לחיסון הילדים ח"ו.
      מתחילים בשחרור, ואז תגיע איזה "מוטציה חדשה" ונצטרך "דחוף" את תוכנית מגן חינוך עד שכביכול יאושרו החיסונים לילדים היל"ת…
      געוואלד געוואלד!! משיח זקוקים לך במהרה!!

      יהודי פשוט |
      הגב