גורם ביהדות התורה: "ליצמן עושה לנו בעיה קשה"

ביהדות התורה מביעים לראשונה דאגה מחקירתו המתמשכת של ליצמן שהולכת ללוות את המפלגה לאורך כל הבחירות. ליצמן צפוי להיחקר גם השבוע בלהב 433, והוא חשוד בכך שהכריח את עובדי המשרד לחתום על מסמכים בניגוד לחוק

ביהדות התורה מביעים לראשונה דאגה מחקירתו המתמשכת של ליצמן שהולכת ללוות את המפלגה לאורך כל הבחירות. ליצמן צפוי להיחקר גם השבוע בלהב 433, והוא חשוד בכך שהכריח את עובדי המשרד לחתום על מסמכים בניגוד לחוק.

"הסיפור של ליצמן עושה לנו בעיה קשה", אמר ל-ynet גורם ביהדות התורה, "זו הפעם הראשונה שבה אנחנו מוצאים את עצמנו מתעסקים בדבר כזה. יהדות התורה מעולם לא הייתה תחת עננת חשדות לשחיתות, אף פעם לא דבק בה רבב".

"יותר מזה: תמיד הסתכלו אצלנו על ש"ס ואמרו: הם כל הזמן מסתבכים ואצלנו הכל כשר", טוענים במפלגה, "זה אפשר לנו לקבל תמיכה גם מחילונים שרצו עשייה חברתית וניקיון כפיים. אין ספק שהחשדות האלה יוצרים אצלנו עכשיו בעיה. החברים לא יודעים מה לעשות עכשיו. זה לא פשוט".

ואילו גורם אחר הגן על ליצמן "על מה חוקרים אותנו, על זה שאנחנו עוזרים לציבור? שיחקרו". גורם אחר הוסיף: "אין לזה שום השפעה, אנחנו לא מתעסקים בזה".
מנגד, גורם נוסף במפלגה טען כי יתר הח"כים מעמידים פנים כאילו הכל בסדר, "זה מטריד אותנו, מטריד מאוד", הוא גילה לוינט, "אם המצב היה רגוע כפי שהם מתארים היית רואה את כולנו עומדים בשורה ומגבים את ליצמן בתקשורת, ולא שותקים כמו דגים".

במשטרה חוקרים מקרים נוספים שבהם ניסה ליצמן להשפיע על גורמים רפואיים כדי לשנות חוות דעת על אנשים שהיה לו בהם עניין, כך חשף גיא פלג בערוץ 12.

במשטרה לא חוקרים רק את המקרה בו ניסה ליצמן להשיג חוות דעת למלכי לייפר, הקבועת שהיא לא כשירה לעמוד לדין. במשטרה חוקרים גם החשד לפיו ליצמן פעל במספר מקרים להשפיע על גורמים רפואיים, מקצת פסיכיאטרים, כדי לשנות חוות דעת לטובת אנשים שרצה להטיב עמם.

על פי הדיווח של גיא פלג, במשטרה חושדים כי ליצמן ואנשיו איימו על גורמים מקצועיים, שאם לא יספקו חוות דעת מתאימה – יועברו מתפקידם או לא יקודמו בעתיד. גורם המעורה בחקירה נגד סגן שר הבריאות מבהיר כי מצבו של ליצמן חמור בהרבה ממה שהוא משדר כלפי חוץ.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *