"גורמים בימין מתכננים קומבינה יחד עם ליברמן ולפיד"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בכנס של פעילי ליכוד באילת ל"עצומת האחדות" עליה חתמו כל חברי רשימת הליכוד – וטען כי יריבו הפוליטיים "מתכננים קומבינה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בכנס של פעילי ליכוד באילת ל"עצומת האחדות" עליה חתמו כל חברי רשימת הליכוד – וטען כי יריבו הפוליטיים "מתכננים קומבינה". "הם רוצים להרוס את הדמוקרטיה, כי יש להם קומבינה. מה הקומבינה? לפיד, ליברמן, עוד כמה, יש להם קומבינה. לא אתפלא שזה גם כמה מהצד הימני אצלנו גם כן", טען נתניהו.

נתניהו המשיך וסיפר לחברי הליכוד: "יאיר לפיד מסביר לנו ש'הליכוד זה צפון קוריאה'. עכשיו תנו לי לשאול אתכם, בליכוד יש פריימריז? יש. בצפון קוריאה יש פריימריז? אין. איפה עוד אין? ביש עתיד יש פריימריז? אולי בישראל ביתנו יש פריימריז? מה עם המפלגות האחרות? אתם יודעים כבר את התשובה. הליכוד היא המפלגה הדמוקרטית היחידה. כל הרשימה שלנו, כולל ראש הרשימה, נבחרים. על ידי מי? על ידיכם".

ביום שבו יזמו בליכוד את יוזמת האחדות סביב נתניהו יולי אדלשטיין ואנשים מטעמו מדברים בשבועות האחרונים עם חכים ושרים על תרחישים ליום שאחרי נתניהו. אדלשטיין רואה עצמו מועמד לרשת אותו, ובאחרונה קובע פגישות עם חכים שאיתם לא נפגש זה זמן רב, כך חשף העיתונאי עקיבא נוביק.

‏בין היתר מציג אדלשטיין לח״כים סקר מותגים שפורסם במקור ראשון ומעיד שהוא מאד פופולארי. אדלשטיין מספר על הסקר ומיד מוסיף ש״אני כמובן לא מתעסק בשטויות האלה״

הערכה היא כי במידה ואדלשטיין והליכוד לא יתנו לפזר את הכנסת. במצב כזה ח״כ אחר חייב להרכיב ממשלה. מי זה יהיה? ובכן, יש מי שעוסק בכך וברור שהליכוד יעדיף להרכיב

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *