גורמים בליכוד טוענים: שקד לא תצביע בעד חסינות לנתניהו – כנקמה

ב'הליכוד' טוענים כי יו"ר ימינה מונעת מנקמה על כך שנמנעה הצטרפותה לליכוד

בליכוד מאשימים הבוקר את יו"ר ימינה איילת שקד בכך שהיא מתכוונת למנוע חסינות מראש הממשלה בנימין נתניהו, במידה ונושא חסינותו יגיע להצבעה בכנסת. כך פורסם ב'כאן חדשות'.

לטענת חברי כנסת בליכוד, שקד אמרה להם שלא תצביע בעד חסינות לנתניהו לאחר שזה מנע ממנה הצטרפות לליכוד לפני כמה שבועות.

חברי כנסת בליכוד שמקורבים לנתניהו טוענים שבשיחות איתם אמרה להם יו"ר ימינה איילת שקד שהיא מתכוונת להצביע נגד הענקת חסינות לראש הממשלה, אם וכאשר הדבר יהיה רלוונטי ויגיע להצבעה בכנסת. לא מדובר בהצבעה על שינוי חוק החסינות אלא בהצבעה על הענקת חסינות מפני כתב אישום על פי החוק הקיים. לטענת אותם חברי כנסת בליכוד, שקד הסבירה כי תנהג כך לאחר שנתניהו מנע את כניסתה לליכוד לפני כמה שבועות ולכן תתנגד להענקת חסינות בתגובה.

שקד, בשיחה עם כאן חדשות, הכחישה את הדברים וטוענת שאמרה שהיא תתנגד לשינוי חוק החסינות. לגבי שאלת החסינות עצמה, אמרה שקד שהיא טרם החליטה כיצד תנהג ותגבש החלטה רק במידה והדבר יהיה על הפרק וכל הפרטים יהיו מונחים לפניה.

אתמול פורסם בחדשות הערב הקו החדש של נתניהו נגד שקד: ראש הממשלה פתח במתקפה נגד יו״ר ימינה, שלדבריו היא ״ציפי לבני החדשה״. נתניהו, ששוחח עם בכירים בליכוד, ביקש מהם לתקוף את שקד בחריפות בראיונות לתקשורת ולומר ש״לשקד אין עקרונות והיא עשויה לא להמליץ עלי אחרי הבחירות״.

מימינה נמסר בתגובה לפרסום אתמול: "ההתקפות הפרועות של הליכוד עלינו מלמדות שהם התייאשו מהימין ופניהם להקמת ממשלה עם השמאל. רק הצבעה לימינה תבטיח שלטון ימין".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *