רשתות הטלוויזיה הכריזו: ג'ו ביידן ניצח, טראמפ יפתח במאבק משפטי

רשתות הטלווזיה בארצות הברית הכריזו כי סגן הנשיא לשעבר והמועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן ניצח את הבחירות לנשיאות והדיח את טראמפ שמצדו טוען ל"ניצחון גדול"

סגן הנשיא לשעבר והמועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן, כפי הנראה, ניצח את הבחירות לנשיאות והדיח את טראמפ שמצדו טוען ל"ניצחון גדול". רשתות הטלויזיה הגדולות הכריזו על ניצחונו של ביידן, טראמפ מבטיח "כי המאבק המשפטי יימשך זמן רב."

בציוצים שפרסם היום (שבת) בחשבון הטוויטר שלו, כתב הנשיא המודח: "עשרות אלפי קולות התקבלו בצורה בלתי חוקית… חדרי הספירה לא היו נתונים לפיקוח כחוק, דברים רעים קרו שם!".

בוועדת הבחירות הפדרלית הגיבו: "באמת שאין שום עדויות לזיופים". מוקדם יותר פורסם כי טראמפ אמר למקורביו שאינו מתכוון לקבל את ההפסד והם בטוחים שאין לו כוונה לעזוב את הבית הלבן. עורכי דינו של הנשיא יקיימו מסיבת עיתונאים בשעה 18:30 בערב.

ביידן עלה לשאת נאום בפני האומה האמריקנית, בו טען שהוא בטוח בניצחונו ובניצחונם של כל אלו שתמכו בו. טראמפ מצידו צייץ בטוויטר על "ניצחון גדול", ומבטיח לפתוח במאבק משפטי על הקולות המזוייפים.

בשעות הקרובות ייקלטו קולות מפנסילבניה (20 אלקטורים) שיעניקו באופן סופי לביידן את הניצחון, הוא כרגע מוביל ביתרון של 28,833 קולות – אחרי ספירת 96% מהקולות.

בג'ורג'יה (16 אלקטורים) ביידן הגדיל את יתרונו ל-7,248 קולות, באריזונה (11 אלקטורים) טראמפ צמצם את הפער 20 אלף קולות אחרי ספירה של 95% אחוז.

בנבאדה (6 אלקטורים): ביידן מוביל בכמעט 2% אחרי ספירה של 93% מהקולות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *