גיא בכור מנתח: איך יראה היום שאחרי התקיפה אצל נסראללה והאיראנים

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. קול ריאלי יחיד

    מר בכור הוא אדם ריאלי וקולו בתוך כל הבכחנליה התקשורתית שלשום ובשנים מאז החל להישמע – יחיד בדורו.

    שמ |
    הגב
  2. ראייה מפוכחת

    ראייה מפוכחת של המצב. עודף פטפטת שהיא תולדה של שלשה ערוצים בעברית וכל אחת מנסה לחדש וכו' , מיותר

    בתיה |
    הגב
  3. גיא בכור טען שהחיזבאללה גמר את דרכו אחרי לבנון 2

    אחרי לבנון 2 גיא בכור טען בכתבות באתר שלו שבעצם החיזבאללה הפסיד ומעמדו נהרס בלבנון ןיותר אין לו כל משמעות בלבנון. בעצם לדבריו נצחנו. ואז הגיעו הבחירות בלבנון ובניגוד לדברי בכור החיזבאללה הצליח לשמור על מקומו .יותר מכך התברר שהוא מתחמש מחדש. ואז פניתי אליו לאתר ושאלתי כיצד מה שקורה זה בניגוד לתחזיותיו והוא אינו מגיב או משנה עת דבריו.
    תשובתו אלי היתה באופן האישי במייל עם כעס ורוגז כיצד אני מעיז לחשוף אותו ודרישה ממני לא להמשיך ולגלוש באתר שלו. לא להפריע לו להמשיך בתחזיותיו האופטימיות. וככה מאז החיזבאללה רק התחזק ולמעשה היום שולט בלבנון וכל השאר שם דחלילים. מר בכור לא אמר אפילו פעם אחת שתחזיותיו ודבריו על החיזבאללה היו שטויות ברמה נמיכה, או להודות בטעותו. זאת כיון שכל סגנון דבריו הוא על בסיס "אני יודע על מה אני מדבר"…ואם יוצא אחרת אז אל תשאלו אותי ואל תבלבלו אותי מתי שתרצו לשמוע דברים אופטימיים שהכל טוב ויפה לטובתינו …קראו לי ואני אשבח כל דבר ואוכיח שהוא טוב לנו ואם אני טועה…..וזה קרה לא פעם . אל תתיחסו תני לזה לעבור ואמשיך בחגיגה.
    לפעמים נדמה לי שהממסד הבטחוני לא מקבל אותו והוא מנסה בכוח להכנס אליהם ולהפוך לפרשן שלהם. זה לא הולך לו. כי הם יודעים כנראה טוב טוב שהוא פרשן לא רציני חפיפניק שרואה תמיד רק את החצי תמונה במיוחד את הטובה לנו …ככה אי אפשר לבנות תמונה אמיתנית של המצב. ככה אפשר מקסימום להופיע אצל אברי גלעד ולעשות לכיסו ולביתו דרך ובאמצעות פרסום האתר שלו.

    ביז'ו |
    הגב