גיטי קליינרמן יוזמת שוב: רבבות מקבלים שבת לפני הזמן למען בנה

ערב פרשת פנחס, יוצאת משפחת קליינרמן בפניה נרגשת לכלל עם ישראל בבקשה להקדים את כניסת השבת ב-10 דקות, לקרוא פרק תהילים ולבקש על גאולת עם ישראל בכלל ועל ישועת אברהם משה בן גיטל בפרט.

כשמשפחת קליינרמן יצאה לפני כשבוע במיזם מרגש להגיע ל-50,000 יהודים שיקדימו את כניסת השבת לישועת בנם מוישי, הם לא העלו בדעתם שלמעלה מ-70,000 ישתתפו במיזם ובהתראה כל כך קצרה.

אישורי ההשתתפות והתגובות הגיעו בזה אחר זה מכל העולם!

גם השבוע, ערב פרשת פנחס, יוצאת משפחת קליינרמן בפניה נרגשת לכלל עם ישראל בבקשה להקדים את כניסת השבת ב-10 דקות, לקרוא פרק תהילים ולבקש על גאולת עם ישראל בכלל ועל ישועת אברהם משה בן גיטל בפרט.

לצד החיפושים הנערכים אחריו ברחבי הארץ ולצד חוסר הודאות המסרב להתבהר, בוחרת משפחתו להתמקד במה שהיא כן יכולה לעשות – לאחד את עם ישראל סביב מוישי ולהוסיף זכויות לעם ישראל ולבנם הנעדר.

לדברי גיטי, אמו של מוישי "אנחנו, כהורים, נמצאים במקום כל כך מוגבל, כביכול, כשבעצם אין לנו שום דרך טכנית לעזור לבננו בשעה שהדאגה לשלומו משתקת ומטריפה את הדעת.

מה שמחזיק אותנו בימים קשים אלו זה האמונה והזכויות שאנחנו יכולים להעניק לו גם מרחוק. כיהודים מאמינים ברור לנו שזה הדבר האמיתי שבאמת יכול לעזור לו.

אני פונה אליכם, יהודים יקרים – עזרו לנו לאסוף זכויות עבורו, עזרו לנו ולו בשעה הקשה הזו, שתהפך לשעת רחמים ולעת רצון מלפניו יתברך.

ואלייך, יהודיה יקרה, אני פונה כאמא לאמא – כשאת מדליקה נרות ומבקשת על ילדייך, בקשי גם על בני האהוב מוישי, שהפך להיות הילד של כולם, בקשי עבורו ועל כלל עם ישראל, שיזכה לישועה ולגאולה בקרוב."

להצטרפות – https:/htbpvz5yGsfXWMxZ6/forms.gle/

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *