השקר הגדול של ליברמן בנוגע לבחורי הישיבות

בדיקת גלובס מול רשות האוכלוסין מעלה שהדברים הם שקריים ומגמתיים לחלוטין, וההוראות של הרשות קובעות: תלמידים זרים המבקשים להתחיל את לימודיהם לרבות תלמידי ישיבה קטינים, יוכלו להגיע לישראל בכפוף לאישור מראש ולעמידה בתנאי הבידוד של 14 ימים מלאים.

העיתון 'גלובס' מפרסם כי בדק את האשמה שאביגדור ליברמן האשים כביכול את הממשלה בפעילותו של השר דרעי כי אושרו לכ-17 עשר אלף חרדים לעלות לארץ מארה"ב, ללא הגבלות.

בגלובס קובעים כי הרושם שנותר אצל מאזיני גלי צה"ל מראיון שליברמן נתן לתחנה, עולה כי אלפי צעירים ממדינת מוכת קורונה יגיעו בקרוב מנתב"ג חשר לרחובות ישראל, בלי תקופת בידוד, כאילו אין מגפה בעולם.

בגלובס מצטטים את דבריו של ליברמן: "מצד אחד יש מגבלות, לא נותנים לפתוח פה אולמות, אבל אישרו פתאום, באופן חריג, לכמעט 17 אלף תלמידי ישיבות מארה"ב להגיע לחגי תשרי לישראל – בלי שום מגבלות, תוך ביטול כל הדברים שחלים על שאר האוכלוסיה. כאילו לא זוכרים מה קרה בפסח".

אולם בדיקת גלובס מול רשות האוכלוסין מעלה שהדברים הם שקריים ומגמתיים לחלוטין, וההוראות של הרשות קובעות: תלמידים זרים המבקשים להתחיל את לימודיהם לרבות תלמידי ישיבה קטינים, יוכלו להגיע לישראל בכפוף לאישור מראש ולעמידה בתנאי הבידוד של 14 ימים מלאים.

בנוסף מציינים בגלובס כי המספר של 17 אלף תלמידים כפי שהובא בכתבה ב"מרקר" שעליה נשען ליברמן, כוללים גם סטודנטים חילונים, תלמידי "מסע" וגם תיכוניסטים שמגיעים מחו"ל.

בגלובס קובעים כי בשורה התחתונה: "דברי ליברמן אינם נכונים כלל".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. חזק ביותר

    ככה זה שהאדם יושב מתוסכל שהוא לא לשון מוזנים

    אברהם |
    הגב