גלריה: הברנז'ה השתתפה בהשקת המגזין

נבחרי ציבור, אנשי חינוך, מעצבי דעת קהל ואנשי תקשורת השתתפו ביום חמישי בהשקת מגזין 'נפלאות עולם לילדים חושבים' במתחם החדשנות 'ביזמקס' בירושלים. תיעוד

נבחרי ציבור, אנשי חינוך, מעצבי דעת קהל ואנשי תקשורת השתתפו ביום חמישי בהשקת מגזין 'נפלאות עולם לילדים חושבים' במתחם החדשנות 'ביזמקס' בירושלים.

'נפלאות' הוא מגזין ילדים ראשון מסוגו המיועד לילדים חושבים ומציג לראשונה כתבות מגוונות ומעשירות בנושאי רפואה, בוטניקה, מדע, פיזיקה ועוד, המוגשות לילדים בצורה מעניינת וחווייתית במטרה להנגיש עבורם את עולמות התוכן החדשים. מי שחתום על הפיקוח, היא הועדה הרוחנית לביקורת ספרי קריאה בנשיאות הרב ישראל גנס.

מגזין ‘נפלאות’ מבית 'תרבותא' ונשיונל ג'יאוגרפיק נולד בידי חברת ‘תרבותא’ במהלך תקופת הקורונה, לאחר שיצרה בזמן המשבר מגוון ענק של חוברות תוכן והעשרה לילדים עבור מספר רשויות מקומיות וביניהן ירושלים, בני ברק, בית שמש, ביתר עלית והיוותה למעשה מעין תחליף משרד חינוך.

איציק קרומבי מנכ"ל ביזמקס ועמית מחקר במכון החרדי למחקרי מדיניות, סקר בדבריו את ההתייחסות לעולם הילדים והציג נתונים על הגידול של הילדים לפיהם כבר בשנת 2050 חצי מהילדים היהודים בישראל ישתייכו לציבור החרדי. "בעולמות של תכנון קדימה, 2050 זה עוד כמה רגעים".

עקיבא גולדבלום מו"ל ומנכ"ל נשניונל ג'יאוגרפיק בישראל דיבר על היתרונות בכניסה למגזר החרדי "ילד חרדי מתחיל לקרוא בתלמוד תורה בגיל 3 וילד בציבור הכללי מתחיל רק שנתיים שלוש אחריו. הפידבקים שראיתי במהלך השבוע האחרון בסיבוב עם ניידת המתנות שהסתובבה בבית שמש היו מדהימים. התלהבות אמיתית של ילדים מתוכן איכותי".

יו"ר חברת 'תרבותא' ארי גלהר דיבר על התוכן כמפתח המרכזי להתפתחות. "הגידול במספר הילדים מחד והצורך בתוכן איכותי מנגד הם מנוע הצמיחה ונקודת החוזקה של 'תרבותא'. העובדה שנפלאות פונה לילדים חכמים תייצר את הדאטה בייס של הילדים הכי חכמים וזה יהיה מנוע למטרות הבאות של תרבותא עם קייטנות ומשחקי מדע, לצד קהילות ילדים בתחומי רפואה, מדע, טכנולוגיה ועוד".

צילום: אלי קובין

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *