גלריה: מקלב ביקר במלונות הקרונה

ח"כ מקלב לחולים במקום: "ניצלנו יום אחד שהאופוזיציה נואמת כדי לעשות דבר מועיל ולבוא לכאן, – אתם מגיעים למקום זה לא רק בגלל הנוחות אלא בגלל חובת הזהירות"

חבר הכנסת אורי מקלב הגיע אמש לביקור במלוניות הקורונה המיועדים לציבור החרדי שבצפון הארץ זאת לאחר פניות רבות של חולים אשר שוהים במקום וחולים אשר התבקשו להגיע למקום ונעזרו בלשכת ח"כ הרב מקלב מול הרי הבירוקרטיה, הרב מקלב ביקר במלון כינר, לביא וניר עציון בכדי לעמוד מקרוב יחד עם מנהלי המלון ומפקדי פיקוד העורף אחר צורכי החולים במקום.

מקלב פתח את ביקורו כאמור במלון כינר שבצפון הארץ שם קיבלו את פניו מיד עם הגיעו למקום צוותי הרפואה שעה שעשו דרכם אל האזור המבודד במלון בכדי לערוך את הבדיקות לחולים, ח"כ מקלב שמע מהם אחר תהליך הבדיקות הנעשה במקום, מנכ"ל המלון שיבח את פעילות ח"כ מקלב לטובת החולים, מפקד המלון מטעם פיקוד העורף ערך סיקרה מפורטת למשלחת הנכבדה אחר הפעילות במלון תוך שהם מדגישים לטובה את היחס הטוב של החולים לגורמי החירום.

במהלך הביקור התבקש מקלב לשאת דברים בפני החולים כאשר הדבר מתבצע ממרפסת חיצונית לאגף המבודד במלון, עם תחילת דבריו הדגיש מקלב כי החולים מגיעים למקום זה לא בגלל הנוחות אלא בגלל חובת הזהירות, האחריות והוראת גדולי ישראל לשמירת הבריאות ללא פשרות, "ישנה נכונות גדולה מאוד מצד כולם לסייע עבורכם, מגיע לכולם ישר כוח גדול, יש פה מבצע לוגיסטי מורכב ביותר כדי לשמור על בריאות כולם, יש לכם פה שליחות גדולה לקדש שם שמים מול כל הגורמים, הם מרגישים את זה ומעבירים את זה גם הלאה, צריכים לקחת אחריות גם על הסביבה שלנו, זה מה שגדולי ישראל רצו וזה מה שאתם עושים כאן בגאון הערבות ההדדית שיש לנו ומידת האחריות זה מה שחייבים להקפיד עליו כאן".

לאחר מכן יצאו חברי המשלחת הנכבדה אל עבר המלון בקיבוץ לביא אליהם הצטרפו נציג דגל התורה בעיר טבריה הרב דוד אוחנה ונציג דגל התורה בנוף הגליל הרב גרשון ברלין. מקלב נועד עם מנכ"ל המלון ומפקד המקומי של פיקוד העורף ושמע מהם אחר ההתארגנות והדאגה לכלל הצרכים של כלל החולים במקום, במפגש דנו הנוכחים במספר סוגיות אשר עמדו על הפרק, מנכ"ל המלון ונוכחים כולם שיבחו את פעילות הממונה מטעם שר הפנים.

אנשי פיקוד העורף הביעו התפעלות והתרשמות אדירה מפעילות ארגוני החסד והגופים הרבים הפועלים בקרב הציבור החרדי, "אלו דברים שאנו לא ראינו ולא מכירים באף מקום" אמרו למקלב בהתפעלות. מקלב חתם את ביקורו בישיבת עבודה במלון ניר עציון עם מפקדי הגזרה מפיקוד העורף בראשות מפקד נפת מפרץ אל"מ איציק בילט, לצד נציגי קופות החולים, במפגש סקרו אחר הפעילות במלון ובגזרה כולה תוך שעשרות חולים עומדים על החלונות האטומים בכדי להציג בפני הרב מקלב את מצוקתיהם.

עם סיום הביקור במקום הגישו למקלב את כרוז המלון בכדי שיישא דברים לחולים אשר ביקשו לשומעו, "כלל הצוותים הרפואיים והלוגיסטיים עושים לילות כימים למענכם, פגשנו פה אנשים יקרים מאוד שרוצים מאוד לסייע לכולם, אתם כולכם מקדשים שם שמים בהתנהלות שלכם, אנו מאחלים לכם החלמה מהירה וחזרה מהירה לשגרה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *