גלריה מרהיבה: השקת תחנת המוסיקה החרדית החדשה 'קול פליי'

גדולי המוזיקה החסידית עלו על הבמה ופתחו את ערב ההשקה לתחנת הרדיו החדשה 'קול פליי'. צפו בגלריה

זה התחיל בלחשושים קטנים, בשמועה שעברה מפה לאוזן, והפך עד מהרה לקול רחש מתגבר. "משהו גדול, עוצמתי, הולך להגיע". מה זה בדיוק, אף אחד לא ידע. " זה משהו שהולך לשנות את כללי המשחק במוזיקה החסידית", אמרו יודעי דבר. אמרו ולא יספו.

ואכן, במוצ"ש פרשת בהר-בחוקותי, זה קרה. מאסטרו יואלי דיקמן עלה על הבמה בבנייני האומה בירושלים יחד עם האמנים דודי פלדמן ושרוליק ליפשיץ ופתחו את ערב ההשקה לרדיו החדש 107.6fm. שם עדיין לא ניתן לו, ומי הם השדרנים אף אחד לא ידע. רק לאחר מופע מקפיץ, מופע איחוד יש לומר של להקת 'אוף שימחעס' המיתולוגית, עלה מנכ"ל הרדיו עו" ד אריאל דרעי והחל לחשוף טיפין טיפין.

ויקרא שמו בישראל: 'קול פליי'. השם נבחר לאחר מחשבה ארוכה. הסלוגן של הערוץ קול פליי – תמיד צעיר. בהמשך לדבריו, חשף אריאל דרעי את רשימת המנהלים בערוץ: אחראי ההפקה הוא צביקה כהן שישמש במקביל לתפקידו כאחראי הפקה ברדיו קול ברמה. משה דואדי יהיה המנהל הטכני של קול פליי וגבי יהיה העורך הראשי של התחנה.

המאסטרו יואלי דיקמן, שאך בשבוע שעבר התבשרנו שמפסיק לשדר את תכניתו הקבועה 'תו השעה' ברדיו קול ברמה, יחל לשדר תכנית יומית בשעות 14:00-16:00 ברדיו קול פליי, תחת השם 'מאסטר פליי', וישמש גם כמנהלו המוזיקאלי של הערוץ. הזמר אבי מילר ישדר תכנית יומית בין השעות 08:00-10:00.

ניר קפטן האגדי יהיה שם בשעה 7.00 בבוקר. ב-8.00-10.00 אבי מילר יהיה על הפליי. ב-12:00-14:00 יהיה על הפליי גבי כץ. 16.00-18.00 ישדר עמירם בן לולו את תכנית המבוקשים. בשעה 18.00 גדול השדרנים מארה"ב נחום סיגל בתכנית מיוחדת לקול פליי. ב- 22.00 יוסי אייזנטל, מוותיקי השדרנים ברדיו החרדי כל לילה.

ביום שישי ינעימו את זמנם של המאזינים האחים אריק ועמירן דביר והחזן יוסי שוורץ. וזה לא הכל, יש עוד הרבה מאוד הפתעות שייחשפו בימים הקרובים.

מיד לאחר החשיפה המדהימה עלו על הבמה בזה אחר זה מיטב אומני המוזיקה החסידית ששרו את מיטב להיטיהם שמחה פרידמן, רולי דיקמן, אבי אילסון, פיני איינהורן, ילד הפלא מוטי גרינבוים ששר יחד עם מאסטרו יואלי דיקמן את הלהיט המשותף 'שעת רחמים', הפייטן משה דואק, אבי מילר, החזן יוסי שוורץ, ארי היל, גדולי הזמר החסידי ישראל פרנס ואודי אולמן, ואריק דביר שחשף על הבמה שיר חדש.

במהלך הערב נחשף לראשונה הקהל- שבגלל מגבלות הקורונה ישב בבית וצפה באירוע בשידור חי, לדמות החדשה שתלווה את הרדיו – החבר הוירטואלי של המאזינים – שאפילו שם עדיין אין לו. דמות חייכנית של ילד חמד עם פאות מתנפנפות ואוזניות שיודע לעשות הכל. הוא שמח להוכיח את כישוריו בדו שיח משעשע שערך עם יואלי דיקמן, תוך שהוא לא שוכח כמובן את צמד המילים האהובות עליו "עכשיו מה?!".

אז עכשיו מה?! מהמעט שנחשף אפשר לומר שהמדליפים לא הגזימו, וזה אכן הולך להיות "הדבר הכי גדול שהיה אי פעם במוזיקה היהודית". השידורים החלו הבוקר בשעה 07:00, ולכם לא נותר אלא להעיף את הסקאלה לסוף, לגלגל עד ל-107.6 ולהכנס לפליי.

את המופע המדהים הפיק מיכאל כאפלין.

 


 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *