גלריה: רבני גור בכנס מחאה על התביעה נגד בן האדמו"ר

מאות רבני ודייני חסידות גור התכנסו אמש(חמישי) לכינוס חירום בעיר בני ברק זאת לאחר תביעה קנטרנית שהוגשה נגד בן כ"ק האדמו"ר מגור שליט"א.

מאות רבני ודייני חסידות גור התכנסו אמש(חמישי) לכינוס חירום בעיר בני ברק זאת לאחר תביעה קנטרנית שהוגשה נגד בן כ"ק האדמו"ר מגור שליט"א.

בכינוס שנערך בעיר בני ברק נטלו חלק מאות רבנים ודיינים אשר הביעו מחאה וזעזוע כנגד ההליכה והעתירה לערכאות שאסורה על פי כל דיני התורה וההלכה , והתביעה נגד בן האדמור ע"י שלמה אלבוים אחיין הגר"ש אלתר.

במעמד הנדיר נשאו דברים שורה של רבנים בהם הגאון רבי בן ציון וואזנר שליט"א בנו של מרן פוסק הדור הגר"ש וואזנר זיע"א אשר עמד על האיסור החמור בפנייה לערכאות, בדבריו הוא ציטט דברים חריפים מהשולחן ערוך והרמב"ם בחומרת האיסור, וזעק בכאב "זו בושה וחרפה".

גם זקן נכדי האדמו"ר בעל ה'אמרי אמת' מגור זיע"א הרה"ג רבי מאיר היינה שליט"א הגיע בצעד דרמטי לכינוס החירום של מאות דייני ורבני חסידות גור. בצעד חריג הוא אף נשא דברים וזעק: "איך קרה דבר כזה שפוגעים בבן של רבי".

במהלך כינוס החירום הקריא מנחה המעמד הרב אליהו חסיד בשמו של הדיין הגאון רבי נפתלי נוסבוים: "מאוד רציתי להגיע ונבצר ממני, אני בצער גדול מאוד, אני שותף למחאה על ההליכה לערכאות והרמת יד בתורת משה".

גורם בחסידות גור אומר כי כינוס כזה לא היה מעולם, שתקנו במשך תקופה ארוכה להכפשות והתנכלויות שנעשו לרבנים עסקנים ומוסדות התורה, "מעולם לא ערכנו כינוס כזה, אך כשהפורשים ממשיכים עד כדי תביעות לערכאות כנגד רבנים ובנו של האדמו"ר מדובר בחציית קו אדום מביש ומחריד ביותר".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *