גל הירש הציג את מפלגתו: יהיה לנו נציג חרדי בכנסת

גל הירש הציג בכינוס בראש העין  את מפלגתו החדשה – מגן. הריש הבטיח לשלב נציג חרדי במפלגה

גל הירש הציג בכינוס בראש העין  את מפלגתו החדשה – מגן. בנאומו הירש  הכריז כי הוא מבקש להתמנות לשר לביטחון הפנים בממשלה הבאה."משטרה היא גוף חברתי חיוני, אולם, לצערנו,התערער אמון הציבור במשטרה ובתחושת הצדק והביטחון" אמר הירש והוסיף " לצערי לא יכולתי לממש את המשימה שהוטלה עלי על ידי הממשלה לפני כארבע שנים ואני מציע לכם היום כך: לא קיבלתם אותי כמפכ"ל- תקבלו אותי כשר לביטחון הפנים ונדאג שתהיה לנו משטרה נהדרת, איכותית, חזקה, גאה – ושלכל כוחות הביטחון וגורמי אכיפת החוק יהיו איזונים ובלמים, יהיה כוח וגם ריסון כוח, מול כל אזרח כוח וריסון כוח!."

בהתייחסו לאפשרות שיוגש כתב אישום נגד נתניהו אמר גל הירש " מגן תשב עם ראש הממשלה נתניהו בממשלה אם ירכיב אותה, יש לו זכויות רבות ויש לו גם את זכות החפות. לא נהיה צבועים ולא נרים את עצמנו מעל החוק. ישיבה עם אדם שלא הורשע בדין תואמת את החוק ומי כמוני יודע מה הוא עינוי דין וכמה חיונית היא חזקת החפות, יש מה לשפר במערכת המשפט והצדק אבל בלי זה אין מדינה ובלי זה אין חוק וסדר ואני מאמין בבתי המשפט כי יש שופטים ראויים בהם אנו בוטחים ולהחלטתם יש להמתין. רק להחלטתם. ההפללה של הפוליטיקה , משפטי השדה והרשת בישראל צריכים להיגמר. ואם צריך מתנדב שיאמר את זה- הנה אמרתי!" אמר ראש מפלגת מגן.

תת אלוף במילואים, גל הירש, מתח ביקורת קשה על השיח האלים בשדה הפוליטי. " מנהיגים שנותנים דוגמה רעה לאזרחי המדינה ומייללים על השסע והקיטוב שהם בעצמם יוצרים- הכל כדי להיבחר- אל תצביעו להם.

יש מי שחושב שזה בסדר לשסות את אזרחי ישראל אלה באלה, יש מי שקיטוב, הסתה ופלגנות משרתים אותו. יש משרתי ציבור שיודעים לשפוך בנזין בשדות חיינו והצתות היא דרכם לצבור כוח, רבים מאלה שבחרתם בעבר לכנסת צריכים לעשות חשבון נפש על מדיניות ההצתות שלהם, אבל בשביל חשבון נפש צריך נפש- אני מקווה שיש להם אחת כזו."
בראש מפלגת מגן יעמוד גל הירש, תת אלוף במילואים, יזם ומי שהקים עמותה העוסקת בהכשרת מנהיגים לעתיד. ברשימת מגן לכנסת יהיה נציג לבני המיעוטים, נציגות לעולים, איש כלכלה ונציגים מן הפריפריה. הרכבת הרשימה תושלם בקרוב, לקראת הגשת הרשימות לכנסת.
בכינוס בראש העין השתתף…

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *