גל שני? הקורונה חוזרת לתל אביב, משפחה במודיעין עילית נדבקה

הקורונה מתחילה להתפשט? שמונה נפשות ממודיעין עילית ממשפחה המונה 11 ילדים וזוג הורים, נדבקו בנגיף הקורונה.

שמונה נפשות ממודיעין עילית ממשפחה המונה 11 ילדים וזוג הורים, נדבקו בנגיף הקורונה. השבוע אובחנו בישראל 135 חולים חדשים. בשלושת הימים האחרונים אובחנו בירושלים 15 חולים חדשים, בבית שמש שבעה וכך גם בתל אביב.

גורמים בעיריית מודיעין עילית טוענים כי מדובר על משפחה בה היו חולי קורונה כבר מחג הפסח והמשפחה שמרה על כללי הבידוד מאז, בתחילת השבוע נבדקו ונמצאו עוד 4 חולים בין ילדי המשפחה .

על פי נתוני משרד הבריאות נדבקו בירושלים 15 בני אדם, בריכוזים החרדים בבית שמש 7 נדבקים, בני ברק עם 4, וגם תל אביב החילונית שאצלה נעצרה המגפה חוזרת לכותרות לאחר ש- 7 בני אדם נדבקו בקורונה. כל זאת לא מפריע לרבבות תל אביבים לבוא לחופי הים ללא מסכות וללא שמירת מרחק סביר.

266 ישראלים נפטרו לאחר שלקו בנגיף ו-12,587 החלימו. נכון לעכשיו יש בישראל 3,736 חולים פעילים – 50 מהם מונשמים.

מאז אמצע החודש שעבר אובחנו 255 חולי קורונה חדשים בבית שמש, 158 במודיעין עילית, 138 בחורה, 122 בדיר אל אסד, 87 בביתר עילית, 86 באלעד ו-79 בתל אביב.

בראשון לציון (12 חולים חדשים), הרצליה (11), חדרה (13), גבעתיים (9), נצרת (5), קריית אתא (4), אילת (3) וכפר סבא (2). בכפר חב"ד, שבה נדבקו עשרות חולים בהתחלה לא התגלה על פי נתוני משרד הבריאות אף חולה חדש בחודש האחרון. במודיעין-מכבים-רעות, התגלה מאז אמצע אפריל רק חולה חדש אחד.

 

חרדים בקורונה -צ פלאש 90

בעקבות הירידה במספר הנדבקים, הממשלה אישרה כעת במשאל טלפוני תיקון תקנות שעת חירום (הגבלת פעילות).

התיקון הנוכחי קובע כי ניתן יהיה לקיים אירועים בשטח פתוח של כל בית עסק המקיים אירועים, בכפוף למגבלות הקיימות לעניין התקהלות במרחב הציבורי בהתאם לצו בריאות העם. המגבלה עומדת כיום על עד 50 אנשים בשטח פתוח.

על מפעיל בית העסק לעמוד בכל הכללים החלים על הפעלת מקום ציבורי ובכלל זה שמירה על ריחוק פיזי בין המשתתפים, עטיית מסיכות, ושמירה על כללי היגיינה. בכל מקרה לא ישהו במקום כמות אנשים ביחס העולה על אדם לכל 15 מ"ר.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אל תלכלכו על תלאביב יש שומרי מצוות בעיר

    אל תלכלכו על תל אביב בבקשה

    מישהו |
    הגב