גנץ אופטימי? מקווה שיהיה נס והתקציב יעבור

למרות המתיחות עם ראש הממשלה שר הביטחון, בני גנץ, התייחס בפתח ישיבת הממשלה הבוקר (א') לנושאים העומדים על הפרק. גנץ הובך כאשר לא עודכן על ישיבת הממשלה ונאלץ לאלתר הודעה על בואו של השגריר דיווד פרידמן.

"אני רוצה לברך את הנשיא טראמפ על ההכרה שלו בירושלים כבירת ישראל. אני שמח שהוא הצטרף למלך דוד שהכיר בירושלים כבירת ישראל, היא לנצח תישאר בירתנו ואנחנו שמחים מאוד על הגיבוי הזה וכמובן מסתכלים קדימה ומצפים לעבוד עם הממשל החדש. זו הזדמנות טובה להודות גם לשגריר דיוויד פרידמן על העשייה המאוד חשובה שלו בכל אחד מהתחומים האלה, אני חושב שהוא עשה עבודה נהדרת כשגריר ואני רוצה להודות לו על כך. " אמר גנץ.

בנושא הקורונה אמר גנץ כי "המספרים עולים, אני מסכים עם ראש הממשלה שאנחנו צריכים למצוא דרכים לבלום את התחלואה, ומצד שני אנחנו צריכים לשמור ככל שניתן על האיזון שבין בריאות וכלכלה. נעשו פה דברים טובים בפתיחת הקניונים וב"איים הירוקים", צריך לדעת איך לשמר מדיניות דיפרנציאלית על מנת שהמשק יישאר מאוזן. אני בהחלט חושב שאנחנו חייבים לדחוף קדימה את כל נושא החיסונים. לוח הזמנים של הניסוי הוא כזה שאנחנו טיפה מאחור אבל אני מאוד שמח לראות שהנושא של ברילייף, של החיסון הישראלי כחול לבן, מתקדם, אני חושב שזו בשורה ענקית ברמת החוסן הלאומי של מדינת ישראל ואני חושב שצריך לדחוף את החיסונים קדימה באשר הם: כמה שיותר מהר, בכמות יותר גדולה, בצורה הכי אפקטיבית שאפשר, אלו דברים בהחלט חשובים."

לסיום תקף את ראש הממשלה ואמר כי "זה עוד שבוע ללא תקציב 2021 למדינת ישראל, צר לי שכך הם פני הדברים, אבל מאחר ואנחנו מתקרבים לחג החנוכה אולי בכל זאת יקרה איזשהו נס, וזו הזדמנות לומר לכולם חג שמח ובריא".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *