גנץ בסדרת ראיונות: "לא נשב באחדות עם ביבי – יש לנו הבנות בנושאי דת עם ישראל ביתנו"

לאחר שתיקה ארוכה מול גופי התקשורת בישראל, בני גנץ התראיין היום למס' כלי תקשורת ששידרו את הראיונות שלו באותו הזמן לאחר שהוקלטו מוקדם יותר

יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ ערך היום מספר ראיונות מרוכזים לגופי התקשורת הגדולים בארץ, כאשר כולם נערכו בגני התערוכה ולא באולפני הטלוויזיה.

בראיון שערך עם חדשות 12 אמר גנץ "אני לא אשב עם הרשימה המשותפת ואני לא צריך את התמיכה שלהם", גנץ הוסיף "שמעתי את ליברמן הבוקר שאמר שיישב עם העבודה ומרצ והוא יישב איתנו. אין לנו הסכמות עם ליברמן, היה לנו מו"מ נהדר איתו לפני פיזור הכנסת הקודמת, הגענו להישגים חסרי תקדים בהבנות על דת ומדינה".

גנץ תקף את ראש הממשלה ואמר "נתניהו סיים את תפקידו ההיסטורי מבחינה פוליטית. אין ממשלה לליכוד עם נתניהו, ובלי ביבי יש אחדות, הוא עתיד ללכת למשפט. דמייני בנפשך שבזמן שהוא יושב להכנות למשפט עם סוללת עורכי דין בסוגיות הרות גורל מבחינתו האישית, עכשיו הרמטכ"ל צריך לקיים דיון מאוד דחוף בלילה מבחינה ביטחונית".

בראיון לחדשות ערוץ 13 התייחס גנץ לחיבור עם הרשימה המשותפת ואמר "נקים ממשלה עם רוב יהודי, או שנקים ממשלת אחדות בלי נתניהו. אנחנו נהיה המפלגה הגדולה ביותר, ואני מאמין שלא נזדקק לתמיכת הרשימה המשותפת", אתם תראו בתוצאות האמת שנהיה הכי גדולים בפער משמעותי, ומפלגות יצטרפו אלינו".

גנץ הצראיין גם לטל שליו בחדשות וואלה, והוא צפוי להמשיך במס' ראיונות לגופי תקשורת נוספים הימים הקרובים.

 

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בסד גנץ ימח שמו וזכרו אמן שמו גימטריה נגיף= 143 בר מינן בנימין בני גנץ=קורונה=367 1 אחותו ואשתו זורקים אבנים  על חיילי צהל חיילי הכיבוש לדבריהם. עפר לפיהם אמן 2 עוזרו מכנה ספרדים פרנקים 3 עוזרו השני מכנה טראמפ אדולף 4  פרשת  מימד 5 גנב 4 מיליון ש.ח לא חוקרים אותו מאתרגים אותו 5 בתור רמטכל סיכן חיילי צהל ואפילו שלח אותם ליהרג העיקר לא לפגוע בערבים "ערבים חפים מפשע" כלשונו המטומטמת. 6 אינו יודע לנאום או להתראיין שוכח ומתבלבל בקלות. 7 יש לכם חברה או עסק למי הייתם נותנים ניהולם לממולח ושנון ביבי או לדביל גאנץ? 8 הוא שותה כדורים

    בסד
    גנץ ימח שמו וזכרו אמן
    שמו גימטריה נגיף= 143 בר מינן
    בנימין בני גנץ=קורונה=367
    1 אחותו ואשתו זורקים אבנים
     על חיילי צהל חיילי הכיבוש לדבריהם. עפר לפיהם אמן
    2 עוזרו מכנה ספרדים פרנקים
    3 עוזרו השני מכנה טראמפ אדולף
    4  פרשת  מימד 5 גנב 4 מיליון ש.ח לא חוקרים אותו מאתרגים אותו
    5 בתור רמטכל סיכן חיילי צהל ואפילו שלח אותם ליהרג העיקר לא לפגוע בערבים "ערבים חפים מפשע" כלשונו המטומטמת.
    6 אינו יודע לנאום או להתראיין שוכח ומתבלבל בקלות.
    7 יש לכם חברה או עסק למי הייתם נותנים ניהולם לממולח ושנון ביבי או לדביל גאנץ?
    8 הוא שותה כדורים

    רונן |
    הגב
  2. נחוץ להדגיש: שגנץ שלא ירקוד על שתי חתונות, אי אפשר להכריז שיקים ממשלה חילונית ולדרוש תחבורה ציבורית בשבת, ועוד, ואחר כך לבוא לקושש קולות חרדים, התחברת עם לפיד שונא הדת, אז שב בשקט אתו, אל תבלבל את המח ואל תעשה טובות עם ההנחת תפילין, תמשיך לגמגם עם לפיד וחבריך השלומיאלים, אי אפשר לרקוד על שתי חתונות, החרדים לא פריירים.

    נחוץ להדגיש: שגנץ שלא ירקוד על שתי חתונות, אי אפשר להכריז שיקים ממשלה חילונית ולדרוש תחבורה ציבורית בשבת, ועוד, ואחר כך לבוא לקושש קולות חרדים, התחברת עם לפיד שונא הדת, עוכר ישראל, אז שב בשקט אתו, אל תבלבל את המח ואל תעשה טובות עם ההנחת תפילין וכו', תמשיך לגמגם עם לפיד וחבריך השלומיאלים, אי אפשר לרקוד על שתי חתונות, החרדים לא פריירים של גנץ.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. חייבים לדעת, מי הוא גנץ????? אולמרט מגלה את פרצופו של "גנץ"..... טובה גדולה עשה לנו אהוד אולמרט...

    ;חייבים-לדעת; מי הוא גנץ?????

    אולמרט מגלה את פרצופו של גנץ טובה גדולה עשה לנו אהוד אולמרט, שטס לארצות הברית לקיים מסיבת עיתונאים יחד עם אבו מאזן, לחזק אותו נגד מדינת ישראל, ונגד תכנית המאה של הנשיא טראמפ.

    כי אם עוד היה למי ספק מיהו אהוד אולמרט ומה הן השקפותיו, ומה הוא ביקש כאשר היה ראש הממשלה, אז הוא קיבל זאת בצורה הכי גלויה, עד כדי שהוא אומר בצורה ברורה, כי הוא בעד לשוב לגבולות 67 דבר שאפילו השמאלנים הכי קיצונים כבר מפחדים לדבר על זה.

    אבל לא רק על זה, מפני שתקופת אולמרט כבר עברה ואין לו כל סיכוי לשוב לפוליטיקה הישראלית ובודאי שלא לראשות הממשלה, מה שחשוב הוא לדעת מי הם החברים של בני גנץ, מי הם יועציו ומה הוא מתכווין לעשות אם חלילה תהיה לו אפשרות להקים ממשלה. אהוד אולמרט אומר כי הוא פועל ועושה הכל שבני גנץ יבחר, הוא רוצה שיצביעו למענו ומוסיף כי הוא ידידו הקרוב ואף מייעץ לו וימשיך לעשות זאת ברגע שתהיה אפשרות לגנץ להרכיב ממשלה, שפירושו כי מסביבו של גנץ יסתובבו נחשים ועקרבים מי שלא ירצו עוד לשמוע על תכנית המאה אלא יבקשו לשוב לקווי 67, וכפי שאולמרט מודה בעצמו, כי הוא ויתר על הכותל לערבים דבר שרק מרחיקי לכת היו מעיזים להציע הצעה כזו…

    אהוד אולמרט מגלה לנו את פרצופו של בני גנץ, אם אתה רוצה לדעת מיהו בני גנץ, תסתכל על אולמרט זה הפרצוף שתמצא אחרי הבחירות, גנץ ואולמרט חושבים אותו דבר ועושים אותו דבר.

    הדיבורים היום הם של לפני בחירות שמבטיחים ככה ויעשו אחרת, וכפי שנהגו קודמיהם להבטיח לפני הבחירות אבל לא הבטיחו לקיים אחרי הבחירות לא דבר ולא חצי דבר בקיצור לא מקיימים "כלום".

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב