גנץ בפיקוד הדרום: "צה"ל נערך עם בנק מטרות ושיטות פעולה חדשות"

שר הביטחון, בני גנץ, ביקר היום (ג') בפיקוד הדרום, ביחד עם הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי, וקיים סדרת דיונים ובהם הערכת מצב לאחר מבצע "שומר החומות"

שר הביטחון, בני גנץ, ביקר היום (ג') בפיקוד הדרום, ביחד עם הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי, וקיים סדרת דיונים ובהם הערכת מצב לאחר מבצע "שומר החומות" ביחד עם ר' אמ"ן, ר' אמ"ץ היוצא, ר' אמ"ץ הנכנס, רח"ט אסטרטגית, מתפ"ש, ר' המל"ל, מפקד פיקוד הדרום, סגן ר' השב"כ נציגי המוסד ובכירים נוספים.

בסיום הדיונים אמר שר הביטחון גנץ: "אני מסיים סדרת דיונים בפיקוד הדרום בעקבות מבצע שומר החומות ועל רקע ההחלטה שלנו לעצב מדיניות חדשה לנוכח האתגרים שלפתחנו. בשומר החומות הגענו להישגים חסרי תקדים בעוצמתם, בדיוק ובהגנה על העורף. גם היום, צה"ל בהובלת הרמטכ"ל, נערך עם בנק מטרות ושיטות פעולה חדשות שיעבירו את מרכז הכובד בלחימה לתוך השטח העזתי. לצד ההישגים המבצעיים אנחנו רק בראשית הדרך, מבחינת ההישגים המדיניים הנדרשים- בפנינו אפשרות גם של שימוש בכוח צבאי וגם של מהלך לשינוי מדיני.

לדבריהם, "לא נחסוך באף מאמץ כדי להביא יציבות, לחזק את הכוחות המתונים ולרתום את מדינות האזור לחיזוק הרשות הפלסטינית ולהשבת הבנים הביתה.
על רקע האתגרים, אני אמשיך להוביל מדיניות אחראית מבחינה ביטחונית. לא אתן לשום שיקול פוליטי להיכנס לתוך העניין הזה ואפעל באחריות המדינית-ביטחונית הנדרשת."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *