גנץ בראיון: "אני לא עובר שום טיפולים נפשיים"

יו"ר כחול לבן בני גנץ העניק ראיון לרינה מצליח בערוץ 12 והתייחס להשמצות כנגדו, "ההסתה ערב רצח רבין הביאה למותו", גנץ התלוצץ על הפסיכולוגית: "הכדורים היחידים שאני מכיר זה 5.56 ו-7.62"

כשבוע וקצת לפני הבחירות, יו"ר מפלגת כחול-לבן בני גנץ התראיין הערב (מוצאי שבת) ל"פגוש את העיתונות" והתייחס לשורה של נושאים שצצו בחודש האחרון כנגדו במהלך קמפיין הבחירות.

גנץ התייחס לדיווח של ערוץ 2 כי התעמת עם ראש הממשלה נתניהו סביב פעולה סודית בה דרש גנץ לאשר את הפעולה בקבינט – ונתניהו התנגד בשל הדחיפות שלה."לא מפתיע שבמצוקה שראש הממשלה נמצא בה הוא לוקח חומרים סודיים, דיאלוגים פנימיים, ומשתמש בהם לצרכים פוליטיים", אמר בריאיון. "תמיד הסתכלתי על הממונים שלי בעיניים, תמיד קיימתי איתם שיח שקוף ומכבד. עשיתי מה שסוכם בין אם שהמלצתי עליו ובין שהם החליטו".

גנץ הוסיף: "הרבה אויבים שלי, שלא מסוגלים להוציא מילה מהפה בגלל שהם עמוק מתחת לאדמה, מבינים עד כמה אני לא הססן".

על הפרסום של בן כספית כי גנץ נוטל כדורים השיב גנץ "אני לא עובר שום טיפולים נפשיים, שירגעו בבלפור", הטיח גנץ. "יש יועצת אירגונית שמלווה אותי ב-3 השנים האחרונות בתחומים הארגוניים והעסקיים". גנץ התלוצץ: "הכדורים היחידים שאני מכיר זה 5.56 ו-7.62".

יו"ר כחול-לבן לא חושב שהייתה הגזמה בטענותיו כי נתניהו יכול לפגעו בו וכי "קרו דברים במדינת ישראל". "מר נתניהו עלה על בימה בכיכר ציון, הלך אחרי ארון מתים. ראינו איך ההגזמה הזאת נגמרה", אמר בריאיון. "אני מציע לא לזלזל. תבדקו את האתרים ותראו מה קורה שם". גנץ הבהיר "נתניהו היה שמח מאוד שאני לא אעמוד בדרכו הפוליטית".

גנץ הסביר בריאיון את עניין ההדלפות וחשף כי במפלגה עשו בדיקות וגילו של "מצבנו איתן". גנץ תקף את העיסוק בהקלטותיו: "איזה סוד אני מסתיר? תקיפות? מבצעים? פחות חשוב הדלפה מדיון פוליטי – יותר חשוב שהקבינטים לא ידלפו וזה נתניהו שכח לעשות". גנץ הוסיף בנושא: "שום דבר לא דולף, פה ושם יש יציאות. אנחנו במערכת פתוחה, זה לא דיקטטורה".

יו"ר כחול לבן השיב גם לראשונה לדוח המבקר החמור על העסקה של 50 מיליון שקל שכמעט נסגרה בלי מכרז בין המשטרה לחברת ההיי-טק "הממד החמישי", שבראשה עמד גנץ – שגם השתתף באופן חריג בישיבות במטה המשטרה."החברה ישבה עם המשטרה בצורה שקופה, הם הכירו היטב את 'הממד החמישי'", השיב גנץ. "בפגישה שהייתי עם המפכ"ל מעולם לא סגרנו שום דבר. המבקר מיוזמתו הבהיר שהדוח מופנה למשטרה ותהליכי הרכש שלה".

לדבריו, "אני מכבד את המבקר, אני לא מסכים את הנתון הזה (בדבר העברת נתונים לא נכונים). ההשמצות בדבר 50 מיליון מעולם לא היו נכונות".

על המצב ברצועה אמר גנץ – לא ניתן להסלמה המתמשכת הזאת לקרות. נפעל בתקיפות עם סיכולים ממוקדים, כתישות, תקיפות מהאוויר – עד שיחזרו למנהרות שהם בנו לעצמם וירימו דגלים לבנים. כשזה יקרה וכשתחזור ההרתעה, אפשר יהיה לחפש תהליכים מדיניים וכלכליים בעזה. נדבר כשזה יהיה רלוונטי". גנץ הוסיף: "נהיה בעוטף, נהיה באשקלון. נטפל באנשים. לא נגיד 'אז מה אם ירו עליהם טילים'. נהיה שם נהיה שותפים שלהם, לא מטלה אלא האזרחים שלנו בחזית".

מהליכוד נמסר בתגובה לראיון של בני גנץ בפגוש את העיתונות: גנץ לא עומד בלחץ, זה גדול עליו. גנץ אמר ש״זה החודש הקשה בחייו״. אם הוא לא עומד בחודש של קמפיין, איך הוא יעמוד בלחץ של לנהל מדינה? הוא קרס משאלה בריאיון, איך יתמודד מול החלטות גורליות או מול הלחצים הכבירים של מנהיגי המעצמות?

גנץ, בוגי ואשכנזי הם אלה שמספסרים בסודות מדינה ומדרדרים את השיח הציבורי לשפל חסר תקדים כשהם טופלים על ראש הממשלה נתניהו עלילת דם כשהם מאשימים אותו בבגידה בעניין הצוללות. רק אתמול התברר בפרסום בחדשות 13 שבוגי יעלון היה מעודכן כל הזמן בעניין רכש הצוללות.

גנץ האשים את ראש הממשלה בהאשמות הזויות שהוא רוצה להרוג אותו, שהוא הפעיל נגדו את הרוסים ושראש הממשלה מצוטט לו.

וגנץ עדיין לא נתן תשובות לדו״ח מבקר המדינה החמור שקבע שהחברה של שלו קיבלה במירמה חוזה על סך 50 מיליון ש״ח מכספי הציבור, שמתוכם שולמו לו ולחברה שלו 4 מיליון ש״ח.

אם רוצים דוגמא לתקשורת מגוייסת, הריאיון המלטף של רינה מצליח לבני גנץ הוא דוגמא מצוינת.

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. איך בוגי היה מעודכן אם נתניהו בעצמו אמר שעשה זאת

    מאחורי גבם כי זה עלק סוד מדינה?!
    מה מי לא אומרת שגנץ מושלם, הוא מתבטא בהרבה מקרים בהתבטאויות אומללות, אני עדיין לא החלטתי, אבל חייבים להוריד את נהתניהו שמעניינים אותו רק התחת שלו ושל המשפחה שלו מעל הכל ולראיה העלק סוד מדיני שלו.
    מצליח לערבב את כולם, רבותי להתעורר!!!

    דליה |
    הגב
  2. גנץ אתה משוגע,ולא רק אתה כל מחנה השמאל

    אתם יודעים מה?כן אתה גנץ וחבר מרעיך אתם לא רק שרוטים בראש אלא אתם עושים דבר מה ואתם מתכחשים לזה!אתה ישבת עם מחבלים ואתה מתכחש לזה!אתה כנץ הטרדת נשים וילדות ואתה מתכחש לזה!
    אם תהיה בכנסת תחזיר את כל הארץ ותתכחש לזה !אתה תהרוג אנשים ותתכחש לזה !קיבלת טיפול נפשי ועדיין אתה מקבל !אתה גנץ מקבל תרופות נפשיות ואם לא כמו שאתה טוען,תראה לעם את גליון הרפואי שלך,תראה שאתה כשיר נפשי להיות אפילו שומר בכנסת.
    גנץ,אתה וכנופיית הפסיכים שלך,עברתם כל גבול!
    תראה את גליון הרפואי שלך מבלי לפחד!ולמה אתה לא מתראיין כמו כולם באולפן ולא בשידור מוקלט מראש!

    אגמון אסתי |
    הגב
  3. גנץ אתה משוגע שמתכחש לזה...

    למה אתה,גנץ,לא מתראיין באולפן,און ליין,כמו כולם?
    למה אתה מסתתר בחדר לבד עם רינה מצליח?
    אתה פוחד?ואם אתה פוחד איך תדבר עם דונלד טראמפ?איך תשב בוועדות השונות בכנסת?
    מה,תיקח,את הקביים אתך לכל מקום?את לפיד,אשכנזי,יעלון ?
    גנץ,תודה בזה שאתה קצת הרבה 'קוקו'

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב