גנץ ולפיד על חשיפת ההונאה: "ביבי מפטפט בתקשורת על חשבון אזרחי ישראל"

אחר תרגיל ההונאה של צה"ל בגבול הצפון וההחלטה לחשוף את דבר התרגיל ראשי כחול לבן תקפו הבוקר (שני) בחריפות את ראש הממשלה נתניהו בטענה שהוא פוגע בביטחון המדינה

אחר ההונאה של צה"ל בגבול הצפון וההחלטה לחשוף את דבר התרגיל ראשי כחול לבן תקפו הבוקר (שני) בחריפות את ראש הממשלה נתניהו בטענה שהוא פוגע בביטחון המדינה.

"מה שנסדק זאת מדיניות העמימות", אמר יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ , "הסדיקה הזאת מיותרת לחלוטין ויש יותר מדרך אחת להעביר מסרים לצד השני. לא חייבים את הכל לעשות בתקשורת. לצערי, לצד הצורך הביטחוני, שאני מקבל אותו, עושים על זה טיפה סיבוב פוליטי וזה דבר שלא נכון לעשות".

"אתמול מהר מאוד ראש הממשלה התייחס לזה שאין לנו אף נפגע ושר בממשלה יוצא לתקשורת לפני שמתירים את הפרסום שהיה. כשאותו טיל קורנט נורה בדרום לפני כחודשיים-שלושה והרג בן אדם, לזה ראש הממשלה לא התייחס – אבל כשהאירוע מוצלח הוא כן מתייחס", תקף גנץ.

"העמימות בסופו של דבר, ברוב המקרים, משרתת אותנו – בטח במקרה הזה. נו מה, שווייצריה עשתה משהו בביירות? בשביל מה לדבר על זה? רוח הקודש החליטה שהיא מגיעה שם לחניון הזה מה לא ברור? בשביל מה לדבר?",שאל גנץ. "עושים את הדיבורים האלה בגלל ה'עונה' שבה אנחנו נמצאים עכשיו".

"הסיבה האמיתית לתקיפה של החיזבאללה, היא שביבי הפר את מדיניות העמימות", תקף לפיד בפוסט שכתב בעמוד הפייסבוק שלו, "הוא גרר את נסראללה להגיב בניגוד מוחלט לרצונו. אין אדם אחד בצמרת צה"ל או במשרד הביטחון שחושב שביטול העמימות היא צעד נכון. כבר שנים שזו שיטת הפעולה שלנו בזירה הצפונית: אנחנו תוקפים בכל רחבי הזירה, כולל בלבנון, חיזבאללה מעמיד פנים שהוא לא יודע מי עומד מאחורי הפעולות. עד שהגיעו הבחירות".

לפיד המשיך ותקף, "ביבי לא מתאפק והתחיל לפטפט בתקשורת. מה יצא לנו מזה שנחשפה התקיפה ברובע דאחייה בביירות? למה זה היה טוב חוץ מאשר לקמפיין שלו? זה חוסר אחריות גמור, זה מסכן את חיילי צה"ל ותושבי הצפון. ביבי עושה פוליטיקה קטנה על חשבון קודש הקודשים – ביטחון ישראל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *