גנץ לא מתחרט על הקלטת: כן לחרדים – לא לנתניהו

‏בני גנץ מגיב להקלטות שפורסמו אמש: "הדברים נאמרו לפני שנחשפו במלואם פרטי כתבי האישום החמורים נגד רה"מ, אני אומר, לא בהקלטה אנונימית, אלא בגלוי ובקולי – לא אשב עם נתניהו בממשלה"

הקלטות שהתפרסמו אמש ב"רשת 13" בהן נשמע אומר בני גנץ המועמד לראשות הממשלה מטעם כחול לבן כי הוא יתן לחרדים כל שירצו, לא העסיקו הבוקר את המפלגה כלל, אלא דווקא התוכן השני שפורסם בקלטת.

במפלגת כחול לבן לא ייחסו חשיבות לדבריו של גנץ בנוגע לחרדים, ובאופן מפתיע לא פורסמה הבהרה בעניין אפילו משאר המפלגות, דבר שיכול לשמח את המפלגות החרדיות, ואף מעיד על כך שהם יהיו הראשונים שיקבלו פניה מכל מי שיזכה להרכיב את הממשלה.

הבוקר החליטו במפלגת כחול לבן להתייחס לתוכן האחר בהקלטה, והוא האופציה שגנץ יישב בממשלת נתניהו.

המועמד לראשות הממשלה מטעם כחול לבן, בני גנץ, הגיב ואמר על ההקלטות שפורסמו אמש:  "הדברים בהקלטה נאמרו לפני שנחשפו במלואם פרטי כתבי האישום החמורים נגד נתניהו ובוודאי לפני שהתברר שקיבל 16 מיליון שקל בעסקה סיבובית על הצוללות ושיקר לציבור בנושאים ביטחוניים חמורים. אני אומר, לא בהקלטה אנונימית, אלא בגלוי ובקולי: לא אשב עם נתניהו בממשלה!".

עם זאת, יצוין כי העיתונאי ספי עובדיה מרשת 13, ציין כי בניגוד להבהרה של גנץ, הדברים בהקלטות נאמרו אחרי שפורסם כתב החשדות נגד נתניהו.

ממפלגת העבודה נמסר: "כפי שנחשף אמש, גנץ אומר בקולו בצורה ברורה שהוא מתכוון לשבת בממשלה של נתניהו. כחול לבן זו מפלגת ימין שלוקחת את קולות מחנה המרכז-שמאל ותיתן אותם לממשלת נתניהו. בני, באנו להחליף את נתניהו – לא לשבת בממשלה של נתניהו. חוזרים לדרך – חוזרים לעבודה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *