גנץ התסיס נגד נתניהו בתדרוך לעיתונאים החרדים

לאחר שנמנע לשוחח עם התקשורת החרדית מאז כניסתו לתפקיד, שר הביטחון בני גנץ קיים היום תדרוך לתא הכתבים מהתקשורת החרדית, בו סיפק מספר התייחסויות מעניינות הקשורות למצב הפוליטי בישראל

לאחר שנמנע לשוחח עם התקשורת החרדית מאז כניסתו לתפקיד, שר הביטחון בני גנץ קיים היום תדרוך לתא הכתבים מהתקשורת החרדית, בו סיפק מספר התייחסויות מעניינות הקשורות למצב הפוליטי בישראל.

לפני הכל שר הביטחון בחר להתייחס לקשר האישי שלו ליהדות ואמר "כשאני הולך לכותל יש לי פתק קבוע שאני אומר שם, "הבא שלום עלינו ועשה שלום בתוכנו". שורשיי קרובים לעולמות אלה, למדתי שנתיים בישיבה התיכונית שבראשה הרב דרוקמן. את כל חיי הצבאיים, האזרחיים והפוליטיים אני מנהל מתוך אמונה במחבר ולא במפריד".

גנץ הוסיף והתייחס ליחס כלפי המגזר תוך כדי שהוא רומז על שותפיו בעבר ואומר "בניגוד לאנשים אחרים אין לי את הקידומת "שנאה" כלפי אף ציבור. לעולם לא אנהל שיח של שנאת חרדים ובכלל שנאת אדם. לא זו דרכי, לא בצבא, לא באזרחות, לא בפוליטיקה".

בנוגע למצב הפוליטי אמר "לא יודע לומר בוודאות מה יקרה בפוליטיקה אך אני מקווה שצפויה לנו יציבות שלה התחייבנו ולא כי אני צריך לשכה, או רכב, או שיירה. אני עושה את זה עבור ילדיי ונכדיי – והילדים שלכם. אמשיך להוביל את כחול לבן בגאווה גדולה, כשלצידי נבחרת מדהימה. אנחנו דבקים במהות. הפוליטיקאים החרדים נתנו את המילה שלהם בהסכמים הקואליציונים ואני מצפה שיעמדו במילתם".

בעניין הפוליטי הוא הוסיף "הצטרפתי לממשלה הזו בגלל המשבר הלאומי. דבר לא השתנה בשלושת החודשים האחרונים, ואין סיבה לעשות דבר כעת מלבד אחדות. היא צריכה להיות טובה, מועילה, למען אזרחי ישראל – ולמענם בלבד, מי שיחליט לא לעמוד בהסכם עושה זאת מתוך שיקול פוליטי צר, ושלפחות יאמר את האמת. הציפיה שלי היא היענותם להבטחה לשמור על החברה הישראלית במצב מורכב מאוד שלה".

בנושא אומן אמר גנץ "אתמוך בכל החלטה מנומקת שתוכיח שאנחנו מצמצמים את הסכנות. ביום הזיכרון מנענו ממשפחות להגיע לקברי בניהם שנפלו. סגרנו למשפחות שכולות את בתי הקברות – עשרות מחבריי מתו, מעמיתיי, מחיילי. יש רגעים בחיים שצריך לעשות התאמות למציאות. אפעל כדי שיימצא הסדר שיהיה בו היגיון בריאות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *