בקןאליציה זועמים על גנץ: מתנהג בצורה ילדותית

שר הביטחון בני גנץ יגיש הצעה להקמת ועדת חקירה ממלכתית לרכש הצוללות וכלי השיט בזמן הקרוב לאחר עבודת מטה במשהב"ט בתיאום היועמ"ש.

שר הביטחון בני גנץ יגיש הצעה להקמת ועדת חקירה ממלכתית לרכש הצוללות וכלי השיט בזמן הקרוב לאחר עבודת מטה במשהב"ט בתיאום היועמ"ש.

בהודעת גנץ נכתב כי "הועדה תהיה בעלת יכולת בדיקה מעמיקה ובלתי תלויה, בניגוד לוועדה המשרדית, שניסה שר הביטחון להקים לאור התנגדות נתניהו לוועדת חקירה ממלכתית".

בעבר התנגד נתניהו להקמת ועדה, ועתה יוזם גנץ הקמת ועדתה שעלולה אולי לסבך את נתניהו שיצא בנתיים נקי מהפרשה.

בכיר בקואליציה הגיב לעמית סגל ואמר כי גנץ מתנהג בצורה ילדותית עם הטרלות והודעות לתקשורת כל יומיים. הוא מוציא על כולנו את התסכולים על זה שהוא לא ראש ממשלה.

מהדברים האלה די ברור שההודעה של גנץ לא תואמה עם מי שצריך היה לתאם.

גורם בכחול לבן מסר כי "בניגוד לאחרים, לגנץ יש כבר תוכניות פעולה ומהלכים חשובים לקדם וזו רק ההתחלה. אם ועדות חקירה לאסון במירון והצוללות, הן הטרלות- נמשיך להטריל."

מהליכוד נמסר בתגובה: "בחודשים האחרונים בני גנץ אמר עשרות פעמים בתקשורת שאין שום סיבה לחקור את פרשת הצוללות הממוחזרת מפני שאפילו היועץ המשפטי לממשלה 'לא מצא לנכון לפתוח בחקירה ואני מסתפק בזה'. מה נשתנה עכשיו כשגנץ מחליט לגרור את מערכת הביטחון לויכוח פוליטי? מצער שגם אחרי שסרקו את הפרשה במסרקות ברזל ולא מצאו דבר ואחרי שבכירי המל״ל לשעבר העידו שלא נפל רבב ברכש הצוללות וכלי השיט, גנץ ממשיך ברדיפה עיוורת נגד נתניהו והליכוד."

שר הביטחון, בני גנץ מסר עם צאת השבת: *שר הביטחון גנץ יגיש הצעת החלטה להקמת ועדת חקירה ממלכתית לרכש הצוללות וכלי השיט

לאחר עבודת מטה שקיים בחודשים האחרונים, החליט שר הביטחון גנץ להביא לממשלה הצעת החלטה להקמת ועדת חקירה ממלכתית לרכש הצוללות וכלי השיט.

ועדה זו, תהיה בעלת יכולת בדיקה מעמיקה ובלתי תלויה, בניגוד לוועדה המשרדית, שניסה שר הביטחון להקים לאור התנגדות נתניהו לוועדת חקירה ממלכתית.

הצעת ההחלטה תוגש בזמן הקרוב למזכירות הממשלה, לאחר סיום עבודת המטה במשרד הביטחון ותיאום עם היועץ המשפטי לממשלה שיתגבש בימים הקרובים.

גנץ הביע תקווה: "מצפה שהפעם, כלל שרי הממשלה יתמכו בהקמת הוועדה. אסור להשאיר את סימני השאלה פתוחים, ויש להסיק מסקנות רוחביות. אין להסתפק בהליך הפלילי מול הפרשה הביטחונית החמורה בתולדות מדינת ישראל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *