גנץ: "נתניהו לא חידש כלום – הוא התבצר בעמדתו"

יו"ר כחול לבן, רא"ל (מיל') בני גנץ התייחס במהלך סיור במועצה האזורית רמת נגב לפלונטר הפוליטי ואף חשף פרטים מהפגישה הקצרה עם נתניהו

יו"ר כחול לבן, רא"ל (מיל') בני גנץ התייחס במהלך סיור במועצה האזורית רמת נגב לפלונטר הפוליטי ואף חשף פרטים מהפגישה הקצרה עם נתניהו.

תחילה הוא חלק שבחים לראש הממשלה הראשון ואמר:  "בן גוריון כיהן כראש ממשלה, סיים את תפקידו והלך והתיישב בשדה בוקר. כך נהגו גם ראשי ממשלה אחרים כמו גולדה, בגין וגם אולמרט שלא שמו את עצמם לפני המדינה ולפני היעדים שהוא בעצמו מדבר עליהם.

לאחר מכן הביע תקווה "שלא נגיע לבחירות שלישיות למרות כל ההצהרות". הוא הוסיף: "אנחנו רוצים אחדות ואני מדבר על אחדות מיומי הראשון בפוליטיקה".

בנוגע לפגישה עם נתניהו אתמול אמר גנץ: "צר לי שישבתי בחדר וקיימתי שיחה אחת ולפני שהגעתי לאוטו יצאה הודעה לתקשורת הפוכה לגמרי. בחדר נתניהו לא הציע שום דבר חדש. הוא התבצר בעמדותיו, לא כך מנהלים משא ומתן".

גנץ הוסיף: "נתניהו לא צריך לחפש אשמים- בכחול לבן יש תהליכי שיח מסודרים והאחריות היא עלי וההחלטות הן באחריותי תוך התייעצות עם חבריי. הוא צריך להסתכל לי ולאזרחי ישראל בעיניים ולהגיד מה הוא חושב ומה הוא רוצה במקום לגלגל מעצמו אחריות. אף ראש ממשלה לא העמיד את עצמו אף פעם כמוהו לפני מדינת ישראל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *