גנץ :נתניהו מתכוון לשבש את יום הבחירות בכל אזור שמזוהה עם כחול לבן

"שאלתם את עצמכם למה דווקא גבעתיים? כי גבעתיים היא מעוז של כחול לבן"

לאחר שהבוקר הגיע לקניון גבעתיים אדם שחש ברע וחזר מאיטליה ,הוחלט לפנות מספר קומות בקניון מחשש שאותו אדם נושא את נגיף הקורולה . הדבר גרם לבהלה ולחרושת שמועות בנושא.

יו"ר מפלגת כחול לבן ומועמדה לראשות הממשלה, ח"כ בני גנץ, האשים את ראש הממשלה והליכוד בכך שזה למעשה היה תרגיל שנועד לשבש מחר את ההצבעה על ידי הפצת פייק ניוז על הקורונה בגבעתיים שכן לטענת גנץ בגבעתיים ישנו רוב ברור לכחול לבן .

"שיטת הקורונה: כך מתכוון נתניהו למנוע מכם לצאת ולהצביע – אני מבקש שתקראו ותשתפו הבוקר התפרסמה ידיעה על חשד לקורונה בגבעתיים. כמובן שהידיעה הזו הופרכה על ידי משרד הבריאות במהירות הבזק לאחר שנקבע שלא היו דברים מעולם.
זה לא הפריע לתועמלני הליכוד לקדם בכל הכוח ולפמפם את המסר שיש קורונה בגבעתיים. שאלתם את עצמכם למה דווקא גבעתיים? כי גבעתיים היא מעוז של כחול לבן. וזה בדיוק מה שנתניהו מתכוון לעשות מחר. הוא מתכוון לשבש את יום הבחירות, להפיץ פייק ניוז בכל אזור שמזוהה עם כחול לבן כדי להשאיר אתכם בבית. בלי גבולות ובלי קווים אדומים".

עוד הוסיף גנץ : "הוא מבין ,שאם תצאו להצביע – ננצח, ולכן יעשה הכל כדי שתשבו בבית. התשובה שלנו לזה היא אחת: לא להאמין לשקרים שלהם. לא לסמסים, לא להודעות פייק. בכל מקום שיש ספק אנחנו נהיה כאן כדי לסייע".
גנץ מסיים בפניה : "כתבו לנו על כל חשש להפצת פייק ניוז ביום הבחירות באינבוקס בפייסבוק שלי ואנחנו נדאג להזים את השמועות. השקרנים ומפיצי הפייק ניוז לא ינצחו. נצא כולנו להצביע כי אם הוא יקבל מנדט אחד יותר, הוא יישאר. כחול לבן בקלפי או ארדואן בבלפור".

מהליכוד נמסר בתגובה להאשמותיו: "גנץ מקשקש. ימצאו חיסון לקורונה לפני שהוא ימצא דרך להקים ממשלה בלי אחמד טיבי".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *