גנץ צפוי לדחות את הזמנת טראמפ

יו"ר כחול לבן בני גנץ צפוי להודיע הערב במסיבת עיתונאים כי הוא מסרב להזמנתו של נשיא ארה"ב להגיע לוושינגטון בשבוע הבא לדיון על תכנית המאה שתעסוק בקידום התהליך המדיני עם הפלסטינים

יו"ר כחול לבן בני גנץ צפוי להודיע הערב במסיבת עיתונאים כי הוא מסרב להזמנתו של נשיא ארה"ב להגיע לוושינגטון בשבוע הבא לדיון על תכנית המאה שתעסוק בקידום התהליך המדיני עם הפלסטינים.

יו"ר העבודה-גשר-מרצ ח"כ עמיר פרץ שיגר מכתב לנשיא טראמפ בו כתב: "לא ניתן להתניע מהלך מדיני אמיתי אם לא יהיה מבוסס על עקרון של שתי המדינות" והוסיף עוד:"עתיד הסכסוך בין הישראלים לפלסטינים צריך להיפתר במו"מ ישיר לשלום כפי שהתחיל רה"מ המנוח יצחק רבין", נכתב באיגרת. "לא ניתן להתניע מהלך מדיני אמיתי אם לא יהיה מבוסס על עקרון של שתי המדינות. כל מהלך שמוביל לסיפוח חד צדדי – לא ישיג דבר".

ח"כ פרץ הוסיף עוד: "לצד זאת, אני מביע חשש שבעת הזאת עלולה התכנית להתפרש כהתערבות במערכת הבחירות בישראל".

גם יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן תקף את ראש הממשלה על כך "שבורח" לארה"ב "להערכתי מה שאנחנו רואים זה לא שראש הממשלה נוסע בראשון לארה"ב – אלא הוא בורח לארה"ב, בורח מההתחייבויות שלו", הסביר ליברמן. "במקום לנסוע שני ק"מ מבלפור לכנסת הוא מעדיף לברוח 9500 ק"מ לוושינגטון".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *