גפני לתקשורת החילונית: "השנאה נוזלת לכם מהעיניים, בושה"

לאחר שהתקשורת דיווחה כי במערכת הבריאות חוששים מעלייה של התחלואה במגזר בחרדי בתקופת ימי החנוכה, זאת בעקבות חזרת תלמידי הישיבות לביתם וקיום אירועים המוניים, גפני יוצא למתקפה חריפה

לאחר שכל המדדים והבדיקות מוכיחות דבר אחד שהוראתו של מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א על חזרתם ללימודים של כל ילדי התלמודי תורה למרות הוראת משרד הבריאות שלא לעשות כך, היא הנכונה, כעת מחליטים בתקשורת הכללית להתחיל לחפש מדוע ועל מה ומה הסיבה המסתורית שאין כמעט תחלואה אצל החרדים. וכמובן מכפישים בצורה מאוד לא מכובדת בלשון המעטה.

בתאגיד התקשורת כאן 11 אותו כל אזרח מממן מכיסו, דיווח הכתב עמיחי שטיין כי במערכת הבריאות חוששים מעלייה של התחלואה במגזר בחרדי בתקופת ימי החנוכה, זאת בעקבות חזרת תלמידי הישיבות לביתם וקיום אירועים המוניים.

שטיין הוסיף כי, במשרד הבריאות נערכים לכך יחד עם הרשויות המקומיות ופיקוד העורף ומציעים להגביר את מערך הבדיקות בישיבות קודם חזרתם ותיאום עם הקהילות לקראת אירועי החג במטרה שלא יהיו המוניים.

על כך הגיב בזעם יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני ואמר: כי "הירידה המתמדת בתחלואה במגזר החרדי גורמת ל"אי נוחות" אצל חלקים בתקשורת ובמקום שידברו על הציבור הערבי והכללי התחילו לדבר על "החשש" ממה יהיה בעוד שבועיים. הוא התבטא כי "השנאה נוזלת להם מהעיניים. זה בושה וביזיון!".

גם יועצת ראש הממשלה טל גלבוע תקפה את הדיווח: "הירידה הגדולה ביותר שנרשמה בתחלואה זה במגזר החרדי, מה הכותרת והתמונה מראה? העלייה במגזר הערבי הגדולה ביותר, עלייה בתחלואה באופן כללי, לצער כולנו. והכותרת? הסתה בלתי פוסקת".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. כל הכבוד לטל גלבוע

    תמיד לצד הציבור החרדי ואומרת אמת לאמיתה

    יהודה וייס |
    הגב