גפני מזהיר את אלי ישי: "עשרות אלפי קולות של יחד ילכו לפח"

 יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני העניק הערב (שלישי) לגלסנר ב'קול ברמה' ודיבר על הסכנה מפני עליית השמאל, על השימוע של נתניהו, וקרא ליחד שלא לרוץ עד הסוף

יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני העניק הערב (שלישי) לגלסנר ב'קול ברמה' ודיבר על הסכנה מפני עליית השמאל, על השימוע של נתניהו, וקרא ליחד שלא לרוץ עד הסוף.

בראשית דבריו הוא התייחס לחשש כי אלפי חרדים יצביעו לנתניהו, "אנחנו יודעים מי האויב שלנו ומה הוא רוצה לעשות ולכן אנחנו צריכים לדאוג ולשמור על הערכים שלנו, על הדברים שקדושים לנו שבת ויהדות. אנחנו נמצאים בסכנה שיעלה שילטון בעייתי", אמר גפני.

גפני דחה את הטענות על "שמאלניות יתר" ואמר:  "לא אמרתי שהשמאל דואג יותר לציבור החרדי. אמרתי שתמיד הלכנו עם הימין. רק שהימין לא תמיד מקיים הבטחות. היו דברים בהסכמים הקואליציונים שלא קיבלנו כל מה שהובטח ולמרות זאת אנחנו הולכים עם הימין".

"בני גנץ לא יכול להציע לנו כלום!", אמר גפני, "המצע של גנץ זה המצע של לפיד! אנחנו לא הולכים איתם!!! אם נצטרך ללכת לאופזיציה, נלך. לא מפחדים מזה".

על האפשרות כי יתמכו בנתניהו למרות השימוע אמר גפני כי יתכן שיהדות התורה תתמוך בחוק הצרפתי, "נראה מה יהיה אחרי השימוע. נראה מה יהיה עם הכתב אישום, נבדוק מה קורה ונבוא עם זה לגדולי התורה לדעת מה הם יחליטו. יתכן שנתמוך בחוק הצרפתי".

לסיום, נשאל גפני על מעורבתו בסוגיית יחד, וקרא לאלי ישי שלא לרוץ עד הסוף: "הבעיה של יחד זו לא בעיה ספרדית, אלא של כולנו. אני חבר של אלי ישי אבל יש אפשרות שעשרות אלפי קולות ילכו לפח. גם אם אני אפגש איתו בעניין – אני לא ידבר על זה".

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ברכה והצלחה למפלגת הטונזאים ראש בקיר

    מפלגת נכנסים בקיר בכל הכח

    מפלגת צוברים חובות ולא משלמים לפעילים

    מפלגת מגחיכים את מרן הרב מזוז

    מפלגת מקללים ומחרפים את מי שאומר לכם את האמת

    דיייב |
    הגב
  2. גפני ודרעי ימח שמכם וזכרכם אמן. מכרתם השבת והכותל רוצים להמשיך להרוס לא ניתן לכם

    הקב"ה יפיל אתכם זבלים

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. מי אתה שתגיד למרן ראש הישיבה מה לעשות, אתה שמאלני, למדת מדורעי הבצל לשקר

    גפני ה0מולן

    רק יחד |
    הגב
  4. חצוף! יוצא נגדר הרב מאזוז

    תהפכו את הכותרת גפני נגד מרן הרב מאזוז תעשו רעש זה כבוד התורה

    מירי |
    הגב