"גרינגו!": גבר קילל ואיים על חבר כנסת

אישום: גבר מפתח תקוה איים על חבר כנסת, איים על הוריו הקשישים, כלא את אביו ותקף את אימו. אתמול הוגשו נגדו כתב אישום ובקשת מעצר.

לפני מספר ימים התקבלה במשטרת ישראל תלונה מחבר כנסת בגין איומים שקיבל למייל שלו. מהתלונה התברר כי לכתובת המייל של חבר הכנסת נשלחו איומים בנוסח הבא: "שלום. פרלמנט או למות? לעזאזל תעזוב את העבודה שלך. אתה בושה, אתה מגעיל, הספירה לאחור החלה!….נתראה אחר כך, בן של שטנים. גרינגו!".

חוקרי המשטרה פתחו בחקירה אינטנסיבית ומהירה לזיהויו של חשוד במעשה, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים שונים ובחלוף מספר ימים, זוהה ואותר החשוד, בן 41 מפ"ת והוא נעצר והובא לתחנת המשטרה.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת וביום 28.7.19 הוא שוחרר בביהמ"ש בתנאים מגבילים ובהם, למעצר בית מלא לבית הוריו ובפיקוחם. עם יציאתו מביהמ"ש, החשוד ברח מהוריו ומאוחר יותר, אימו (73) פגשה בו בסמוך לביתם שבפ"ת. החשוד תקף את אימו ומשך ממנה בחוזקה את מקל ההליכה שלה תוך שהוא דוחף אותה בידיו עד שכמעט ונפלה לרצפה.

עוד התברר מהחקירה כי החשוד הגיע לבית הוריו, ניתק את החשמל בבית ואיים על אביו (80): "יש אלוהים שלח אותי, אתה בגדת בי ואלוהים אמר לי לרצוח אותך. יש לי נביאים מחכים לי בחוץ". בהמשך, כלא את אביו בבית ואיים עליו: "אתה צריך למות פה" ואיים על הוריו: "מוות, מוות, מגיע לכולכם מוות".

שוטרים וכיבוי אש שהגיעו למקום פרצו את דלת הבית ועצרו את החשוד. מעצרו של החשוד הוארך ב-4 ימים ואתמול הוגש נגדו כתב אישום המכיל 2 אישומים בעבירות של איומים, כליאת שווא, תקיפה והפרת הוראה חוקית. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *