דאגה גדולה בברסלב מהגזירה המתוכננת החדשה על הטיסות לאומן

למרות דבריו הנחרצים של ראש הממשלה בנט נגד "הסגרים", היום לפתע הוא משנה כיוון ושוקל לצעוד לעבר הסגרים "אם לא תהיה עצירה, עוד עשרה ימים נגיע ל800 חולים קשה ביום" הוא מסביר

קבינט הקורונה צפוי להתכנס היום בשעות אחר הצהרים לדיון בבקשת משרד הבריאות להטיל הגבלות בנתב״ג. מגבלות הריחוק החברתי על נתב”ג, כאשר הכוונה היא להגביל את מספר הטיסות לכ-12 טיסות בלבד לשעה.
בנוסף, במשרד הבריאות רוצים להטיל חובת בידוד על כל השבים לישראל מחו”ל כולל מחוסנים. הכוונה היא לחייב את השבים ב-4 ימי בידוד, כאשר ביום החמישי ידרשו לעבור בדיקה וכך עד שתתקבל תשובה יסגר המבודד לכחמישה עד שישה ימי בידוד. כך מדווח אומן לייב ברסלב נייעס.

אם אכן קבינט הקורונה חלילה יצביע בעד המגבלות הקשות האלו, מדובר בקשיים דרמטיים לנסיעה לקיבוץ באומן.

למרות דבריו הנחרצים של ראש הממשלה בנט נגד "הסגרים", היום לפתע הוא משנה כיוון ושוקל לצעוד לעבר הסגרים "אם לא תהיה עצירה, עוד עשרה ימים נגיע ל800 חולים קשה ביום" הוא מסביר:

ראה"מ בנט קיים אתמול דיון סגור של קבינט הקורונה איליו הוא זימן באופן מפתיע את פרופסור רן בליצר ופרופסור אלי וקסמן, הידועים בתמיכתם בהחמרת ההגבלות ובהגבלת התקהלות. לדברי הפוליטיקאים הכין למעשה בנט את הקרקע, מבחינה פוליטית, להגבלות נוספות.

אותו בנט שנקט עד עכשיו בעמדה של "עליה מספר חולים קשים, היא שתביא להחמרות" משנה היום כיוון ואומר כי "עליה בתחלואה היא זו שתכריע לגבי ההגבלות".

בדיון הסגור הוא אמר דברים שעדיין הוא לא אומר בחוצות “צריך לומר ביושר – תקווה זו לא תוכנית עבודה. אנחנו כרגע מתמידים בקו שנקטנו, בהתאם למדד של סך החולים הקשים – מאושפזים, מונשמים, אקמו ועוד – ורוצים לראות את האפקט. אנחנו עם האצבע על הדופק כל הזמן. ייתכן ונידרש לצעדים כואבים” – דברי בנט.

בחדשות 12 הסבירו כי האופציות שעומדת בפני קבינט הקורונה זה להשאיר כעת את הכלכלה פתוחה ומנגד בחגים להטיל סגר ארוך וקשה, ולא מדובר בסגר קצר אלא ארוך ומשמעותי. הדברים באים לאחר הנתונים החריגים שהתקבלו מבתי החולים ביממה האחרונה 11 מאושפזים נפטרו, לפחות 10 מהם חולי קורונה, ומחצית המתים מחוסנים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *