דבקה נפשי – אהרל'ה סאמעט & מוטי ויזל

שיר מיוחד שיוצא לאור, לכבוד המעמד האדיר "לחנוך ולבנות" – במהלכו תיערך הכנסת ספר תורה, חנוכת הבית והנחת אבן הפינה לקריית הישיבה במודיעין עילית שע"י מוסדות 'תפארת ישראל' בראשות הגרי"מ דרוק

"דבקה נפשי" – שיר מיוחד שיוצא לאור, לכבוד המעמד האדיר "לחנוך ולבנות" – במהלכו תיערך הכנסת ספר תורה, חנוכת הבית והנחת אבן הפינה לקריית הישיבה במודיעין עילית שע"י מוסדות 'תפארת ישראל' בראשות הגרי"מ דרוק.

את השיר מבצעים ר' אהרל'ע סאמעט ור' מוטי ויזל והלחן הוא של ראש הישיבה הגרי"מ דרוק.

השיר המיוחד הולחן ע"י ראש הישיבה בעת רעווא דרעווין ביום פורים דמוקפין בשנה שעברה – תשפ"א, כשגם הפסוקים והמילים נשלפו באחת באותה השראה מיוחדת של סעודת החג.

במשך השנה כלל תלמידי הישיבות למדו לזמר את "דבקה נפשי" בעל פה, וכעת השיר יוצא לאור בביצוע מיוחד ומרגש כאשר ברקע עומד פטירתו של נשיא המוסדות, רבן של ישראל מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצוק"ל, שהיה גם המייסד והמקים באופן ישיר של כלל הישיבות.

במשך כל חייו היה למרן זצוק"ל חיבה מיוחדת לתלמידו המובהק ראש הישיבה הגרי"מ דרוק שליט"א, הגר"ח היה המנהיג הרוחני לכל צעד ושאל, וידיו של הרב דרוק לא משו מידיו של שר התורה.

בימים אלו מסיימים בישיבה את בניית אחד הבניינים מתוך שלושת הבניינים אשר עתידים לקום בקריית הישיבה, וכל זאת לאחר שמרן זצוק"ל בימי חיותו הניח את אבן הפינה לבנין הראשון וחתם על מגילת היסוד.

: https://youtu.be/_q8VS96Zfxk

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *