דוד ביטן: איילת שקד ראויה לכהן כשרה מטעם הליכוד

ח"כ דוד ביטן אמר הבוקר כי הוא רואה בשרה שקד ראויה לכהונת שר מטעם מפלגת הליכוד, זאת בניגוד לשר נפתלי בנט בשל התבטאויותיו החריפות כלפי ראש הממשלה.

"השרה איילת שקד ראויה להיות שרה מטעם הליכוד", כך קבע הבוקר (ראשון) יו"ר הקואליציה לשעבר, חבר הכנסת דוד ביטן, בראיון ל'חדשות הבוקר' בערוץ 12.

לדבריו, "לו הייתה שקד מקבלת את הצעתו כפי שנאמרה בעבר, לא הייתה מוקמת מפלגת 'הימין החדש', ושקד הייתה מוצאת את עצמה בצמרת הליכוד בשל פופולאריות רבה לה היא זוכה בשורות המפלגה, אך לדאבונו שקד עשתה מספר טעויות. אם הייתי נתניהו הייתי ממנה אותה לשרה מטעם הליכוד", אמר ביטן.

כאשר נשאל אם שקד ראוי לתפקיד שרה מטעם הליכוד השיב בחיוב. עם זאת כאשר נשאל אודות השר בנט השיב בשלילה, והבהיר את הדברים בהתבטאויותיו הקשות של בנט כלפי ראש הממשלה, נתניהו.

ביטן התייחס גם למשה כחלון ומפלגתו וקבע כי אלו יוכלו בנקל להשתלב בליכוד, בשל עמדותיהם ובשל אישיותם הפוליטית והציבורית. "תמיד היינו מוכנים לקבל אותו בברכה. הוא ליכוד ואלי כהן ליכוד. הדבר תלוי בדרישות".

באשר למו"מ הצפוי עם אביגדור ליברמן הדורש את משרדי הביטחון והפנים, קבע ביטן כי דרישותיו מוגזמות שכן "נתניהו קבע את נוסחת חלוקת התיקים בממשלה הבאה, זאת כאשר העניק ל'איחוד מפלגות הימין' שני תיקים בכל תוצאה שתושג. לטעמו ,בכך נקבע שכל מפלגה תקבל שני תיקים לפי מפתח של 2.5 מנדטים, אך שני תיקים בכירים ברמת הביטחון והפנים לא יוכלו להימסר לאותה מפלגה.

ביטן אף אמר כי הוא רואה בשר יריב לוין כמועמד הראוי ביותר לתפקיד שר המשפטים. "הגיע הזמן שהליכוד ייכנס לעניין באופן מובהק", אמר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *