דוחס ומהומות: רבבות בעצרת יהדות התורה

עשרות אלפים נדחקו בעצרת בירושלים של יהדות התורה ופרצו את הגדרות שלפני במת הכבוד. ליצמן קרא לקדש שם שמיים

עשרות אלפים נדחקו בעצרת בירושלים של יהדות התורה ופרצו את הגדרות שלפני במת הכבוד. המארגנים מנסים להחזיר את הסדר. מדובר בעצרת הבחירות הגדולה ביותר עד כה.

יו"ר יהדות התורה ח"כ הרב יעקב ליצמן אמר לפני זמן קצר בעצרת ההיסטורית למען יהדות התורה בירושלים "ברשות מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א וברשות הקהל הקדוש הזהנאמר כבר בשם צדיקים שבחירות הוא כמו יום הדין. הפעם אנו ממש קרובים ליום הדין, ראש השנה בפתח, ואנו מחפשים זכויות".

ליצמן פתח ואמר "כאן במעמד רבבות אלפי ישראל אנו מתפללים אבינו מלכנו, הפר עצת אויבינו, משטיננו ומקטריגנו. על מה המאבק הפעם. על כבוד שמים, על הזכות שלנו להיות חרדים ולשמור מצוות, לקיים חיי תורה ואמונה. לא על ימין ושמאל, לא על נתניהו וגנץ, ולא על מדיני או כלכלי. יש דבר אחד על סדר היום, מי יצליח להקים ממשלה ללא חרדים".

ליצמן הוסיף "נחשוב מה היו מגיבים בארץ ובעולם אם היו מכריזים ממשלה ללא אתיופים, ללא דרוזים וכדומה. אבל חרדים זה בסדר לפגוע, להשמיץ ולבזות. ערכי היהדות, דברים חשובים ופשוטים ונושאים שהיו טאבו לאורך השנים שלא נוגעים בהם, הכל נפתח מחדש. רוצים לעקור את הכל".

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני בעצרת הרבבות למען רשימת 'יהדות התורה' בירושלים: הציבור בישראל איתנו, לא עם ליברמן ולפיד שרוצים לפגוע בנו. יהדות התורה תילחם בכל כוחה, לא ניתן שהם יפגעו בתורה הקדושה. מלחמה תהיה על כל דבר הקדוש לנו. המלחמה מתחילה ביום שלישי בקלפיות, כמה שיותר גימלים שיהדות התורה תביא – עם ישראל יכריז 'אין לנו חלק ונחלה עם המסיתים'

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *